Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Nikon D60 met probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw Nikon D60 met probleem

Hallo , ik heb zaterdag een D60 gekocht .Na alles volgens de handleiding gedaan te hebben heb ik toch een probleem .Wanneer ik hem aanzet en ik een foto wil trekken komt er altijd een foutmelding .FOUT DRUK OPNIEUW OP DE ONTSPANKNOP. Na ik dat gedaan heb kan ik fotos trekken .Alleen de eerste is telkens mislukt .Volgens de handleiding moet ik dan contact opnemen met de technische dienst van NIKON . Is het mogelijk dat het toestel een fabriekfout zou hebben .Morgen zal ik eens bellen naar de technische dienst .Toch had ik graag jullie mening over gehad

Mvg Sébastien

Re: Nieuw Nikon D60 met probleem

Terug naar de winkel en een nieuwe camera, ze hebben een kapotte verkocht.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ben je daar zeker van

Comment

Als ik jou was zou ik morgen gewoon naar de winkel gaan en even omruilen voor een andere want dit mag niet gebeuren.

Zit gewoon een fout in de camera en je hebt nog garantie dus gewoon even omruilen voor een nieuwe en check deze gelijk even uit in de winkel, vraag of dat ze een volle accu hebben liggen, zo niet laadt die van jou wel even op voor de zekerheid.

Gr Darell

Comment

ok , zal ik doen

Comment

Gewoon omruilen voor een nieuwe zou in uw geval niet meer dan normaal zijn.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik ben vandaag naar de winkel gegaan en ze hebben hem vervangen door een nieuwe .we hebben hem direct uitgepakt en met de eerste batterij getest , en geen foutmelding van deze keer .
              Nu mijn batterij opladen en ik kan aan de slag .Ik zal jullie nog wel komen ambeteren voor enkele tips want dit is mijn eerste reflex camera .
              Alvast bedankt voor jullie hulp en tot binnenkort

Groetjes Sebastien

Comment

Veel plezier er mee zou ik zeggen, ik zal alvast goei weer bestellen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dadavase Bekijk bericht
                  Ik ben vandaag naar de winkel gegaan en ze hebben hem vervangen door een nieuwe .we hebben hem direct uitgepakt en met de eerste batterij getest , en geen foutmelding van deze keer .
                  Nu mijn batterij opladen en ik kan aan de slag .Ik zal jullie nog wel komen ambeteren voor enkele tips want dit is mijn eerste reflex camera .
                  Alvast bedankt voor jullie hulp en tot binnenkort

Groetjes Sebastien
                  Ik zou zeggen zet hem op stand A ,dan kun je met het diafragma spelen en regelt de camera de rest
                  Kun je zien wat een groot of klein diafragma doet met je foto's

Comment

ok zal ik doen , ben benieuwd !!!!

Comment

Working...
                    X