Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D of 50D aanschaffen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 40D of 50D aanschaffen?

Bedankt voor de tip!Ik heb hem ineens besteld onder rembours.Voor die prijs kan je dat niet laten liggen
    Mag je bij levering eerst de verpakking openen om te zien dat er geen baksteen in het pakje zit ipv een camera?

Het zal wellicht een fout zijn,en volgens de kleine lettertjes zijn prijswijzigingen mogelijk.Zullen het wel zien he volgende week.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Bedankt voor de tip!Ik heb hem ineens besteld onder rembours.Voor die prijs kan je dat niet laten liggen
      Mag je bij levering eerst de verpakking openen om te zien dat er geen baksteen in het pakje zit ipv een camera?

Het zal wellicht een fout zijn,en volgens de kleine lettertjes zijn prijswijzigingen mogelijk.Zullen het wel zien he volgende week.

mir
      Ik ben dus zeer benieuwd of je deze camera gaat krijgen voor 349 EUR. Laat ons zeker iets weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iMatts Bekijk bericht
        Ik ben dus zeer benieuwd of je deze camera gaat krijgen voor 349 EUR. Laat ons zeker iets weten

Met rembour & afhandelingskosten komt hij op 362.50 euro
        Je kon ook vooruit betalen en afhalen maar ik heb voor rembour gekozen

Mir

Comment

op zeker spelen want als ik de prijs zie van de 5d m2 is hij in de gewone fotowinkel bijna 200€ goedkoper, hopelijk krijg je hem voor die prijs
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
            Ik moet nog zien waar jij een tweedehands 40D kunt kopen voor 450,-. Als ik op marktplaats.nl kijk zijn de prijzen nog wel iets hoger. Er zijn mensen die 550,- voor zo'n body bieden terwijl de 40D al voor 635,- splinternieuw verkrijgbaar is bij een betrouwbare winkel.

Oh en voor de liefhebber.... Deze winkel biedt de 40D aan voor 349,- Ik ken de winkel niet maar ik kwam hem tegen op kieskeurig.nl en ze wordt daar ook nog heel behoorlijk beoordeeld. Ik vermoed dat hier sprake is van een foutje (kan haast niet anders, toch?) maar als ik niet net eergisteren mijn geld had uitgegeven aan de bestelling van een Eizo scherm dan had ik nu direct een 40D besteld en onder rembours laten bezorgen. (niet vooruitbetalen en dus geen risico lopen )
            ik denk dat het hier om een foutje gaat. Als ik nu op de site kijk kost de 40d body 635 euro. Jammer, anders had ik er direct een dozijn gekocht
            | Canon eos70D | Canon 10-18mm IS STM | Canon 70-200mm 4.0 L | Canon 50mm 1.8 mk2 |

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ary_ Bekijk bericht
              ik denk dat het hier om een foutje gaat. Als ik nu op de site kijk kost de 40d body 635 euro. Jammer, anders had ik er direct een dozijn gekocht
              LMAO Ze zullen wel geschrokken zijn van Mir's bestelling

Ben wel erg nieuwsgierig of ze de camera ook voor 349,- aan Mir gaan leveren...
              www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                dat klein beetje ruis meer van de 50D wordt men waarschijnlijk wel gewoon na een tijdje zeker ....?...?

D
                Ik heb geen 40D om mee te vergelijken, voor lowlight koop je zeker beter een 5D II.

Heb 1 foto van een ree bij valavond. Ziet er goed uit tot je het in DPP op 100% bekijkt, dan denk ik idd dat de voorgangers beter presteerden op 1600 ISO kwa ruis. Maar hij is wel perfect te redden. Alleen denk ik niet dat zij die foto hadden kunnen maken, in die halve duisternis werkten die toestellen niet meer om bruikbare foto's te maken.

Ik zit nu in de ardennen, later post ik misschien wat voorbeelden.

Ik vond de upgrade van 30D naar 40D te klein om te maken. Maar de 50D is dan weer een verjaardagsgeschenk.

Comment

Feestje zal niet doorgaan.
                  Krijg een pdf met mijn bestelling aan 349 euro en dan als opmerking:

Commentaar
                  Geachte heer/ mevr.,
                  Per vergissing heeft er afgelopen weekend een foutieve prijs op de website gestaan van de Canon EOS 40D Body.
                  De prijs moet zijn 649 euro en niet 349 euro.
                  We verontschuldigen ons voor de gemaakte fout die we inmiddels hebben hersteld.

Ik heb naar hun duur 0900 gebeld en hij kan hem voor die prijs niet verkopen.Hij gaat de bestelling annuleren.
                  Zijn ze niet verplicht om aan die prijs te verkopen?
                  .mir
                  Last edited by mir; 23 maart 2009, 10:44.

Comment

Commentaar
                    Geachte heer/ mevr.,
                    Per vergissing heeft er afgelopen weekend een foutieve prijs op de website gestaan van de Canon EOS 40D Body.

Wat nu?
                    Als ik niets laat weten zullen ze versturen aan 649 euro,maar voor die prijs mogen ze hem houden.

mir
                    Lijkt me duidelijk.
                    Citaat uit hun algemene voorwaarden:
                    Videopartner.nl behoudt zich het recht voor om ten allen tijde voor de levering van de goederen de verkoopprijzen aan te passen in functie van de wijzigingen in de kostprijzen of de koersschommelingen van de vreemde valuta; dit recht blijft onverkort van toepassing ook als de orderbevestiging van Videopartner.nl een andere verkoopprijs vermeldt. In voorkomend geval behoudt de klant het recht om binnen de 3 dagen na kennisgeving ervan de bestelling aan de nieuwe prijs te annuleren.
                    Mvg Tim

Comment

Commentaar
                      Geachte heer/ mevr.,

Wat nu?
                      Als ik niets laat weten zullen ze versturen aan 649 euro,maar voor die prijs mogen ze hem houden.

mir
                      Tja, da's dan de vraag hè. Lijkt een beetje op een zaak van Otto die heeft gespeeld in 2006 alhoewel die natuurlijk nog wel veel extremer was.

Ik weet het niet maar ik ben bang dat je aan het korste eind trekt, helaas. Maar ik was er al bang voor....

'k Vind 649,- overigens nog steeds geen slechte prijs voor de 40D.....
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

Een 50D zeker weten.
                        Zoveel meer gebruiksgemak. Creative mode. Vigneteringcorrectie, Focus correctie. Je denkt ze misschien niet nodig te hebben, maar als je optimaal van je lensgerief wil genieten, is dit geen overbodige luxe. Volgens kennissen zou de ruis inderdaad meer aanwezig zijn dan zijn oudere broertje 40D (door de meerdere pixels). Maar een pluspunt is wel de noisereductie in verschillende stappen. Detail zou beter bewaard blijven TOV de 40D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                          Je kan op safari gaan en je gaat dan om 220 EUR uit te sparen een toestel van anderhalf jaar oud kopen
                          De 50D is die kleine meerprijs wel waard
                          Misschien kan TS wel op safari kan gaan door juist over elke (200) euro die hij uitgeeft eens goed na te denken... Zo'n uitspraak doen is eigenlijk een beetje cru zonder te weten hoe lang die persoon daar al voor gespaard heeft, lijkt mij.
                          Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                          vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Ik spreek uit ondervinding als ik zeg dat je de meerprijs die je bij aankoop betaald vlug vergeten bent.
                            Eén van de leuke dingen aan digitale fotografie is dat je onmiddellijk je resultaten kan bekijken en zo je techniek kan bijsturen.
                            Het scherm van de D50 is zoveel beter dan dat van de D40.
                            Als ik bv een basketbalwedstrijd fotografeer zit ik nagenoeg constant foto's te controleren/deleten op dat scherm.
                            Ben ik blij dat ik destijds de meerprijs betaalde voor de D50.
                            Alleen al voor dat betere scherm!!!
                            Herman.
                            Canon S90

Comment

Ik weet niet hoe de wet in Begie is op dit gebied maar in Nederland zou je in het gelijk gesteld worden.
                              Je kan aannemelijk maken dat het een normale prijs is of aanbieding.
                              Je kan het beste naar de winkel toegaan en dan overleggen ze zullen je toch tegemoet moeten komen.
                              Doe je voor als leek en niet van ik ben hobby fotograaf een onnozel iemand bereikt meer.
                              Maar kijk wat de 400D nog kost wordt al voor onder de € 300,00 aangeboden en de 40D zat een paar maand geleden op € 575,00 only body.
                              Vulpus pilum mutat, non mores.

Comment

Working...
                              X