Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 450D

Hallo allemaal,

ik heb een probleempje denk ik,
    als ik foto's maak van onze honden zet ik mijn camera op av of tv de de af mode op ai focus en de transport mode op continue opname,het ptobleem is als ik foto's maak maakt hij er 2 dan wacht hij enkele seconden en begint terug met 2 opnames,dit had hij helemaal niet van in het begin ik hem had,ik kon wel 10 foto's achter elkaar maken zonder dat hij 1 seconde stopte,ik ben er gisteren mee naar de winkel geweest,daar hebben ze mij gezegd dat het normaal was en dat ik hem dan in sport stand moest zetten dan zou hij het niet hebben,en toch ben ik er heel zeker van dat ik in het begin wel 10 foto's kon nemen helemaal achter elkaar,weet iemand wat het zou kunnen zijn of hebben jullie dit ook?
    Groetjes Leen
    Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

Re: canon 450D

ben nog vergeten erbij te zeggen,ik heb het geheugenkaart eens helemaal geformateerd,de instellingen van de camera terug op standaard gezet en toch heeft hij dit nog
    Groetjes Leen

Comment

Werk je nu in RAW + L (jpeg) ipv enkel L (jpeg) ofzo?

noise reductie kan er ook mee te maken hebben, dit vraagt soms ook extra tijd na het nemen van een foto
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Heb je het ook als je géén honden fotografeert?

Ik heb het eens gereproduceerd maar ik heb geen honden bij de hand . Hoedanook, in RAW kan de buffer van een 450D 6 opnames aan. Je ziet dat trouwens staan in je display. In JPG L zijn dat er 9. In RAW + L slechts 4 en als je ruisreductie voor hoge ISO aanstaat zijn dat er inderdaad slechts 2 zoals RikH hier opmerkt. Maar dat ZIE je allemaal staan in je zoeker, je moet dat zelfs niet testen.

Comment

ik werk in L (jpeg)
          maar het is dus die noise reductie bij persoonlijke voorkeuze,daar stond die op aan
          had ergens in een boek gelezen dat het beste is dat die op aan staat,
          ik ben in ieder geval al opgelucht dat er niets aan de camera of lens was
          alvast bedankt
          Groetjes Leen

Comment

Working...
          X