Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij een plaatselijke fotohandel kan ik D300-body kopen: 1199 EUR (en dan nog eens rekening houden met de aangeboden cash-back van Nikon). Dat lijkt mij een interessant aanbod? Of juist niet?
De Buck in Wetteren. Op basis van één van de links durf ik te veronderstellen dat je in Genk of omgeving woont? Met de IC Genk-Gent stop je in Wetteren ... 200 meter wandelen.
Last edited by eldee; 26 maart 2009, 10:06.
Reden: aanvullen
eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED
1200 euro voor een d300 lijkt me een pittige prijs.
De Fuji S5 vind ik persoonlijk mede gezien de veel lagere prijs een interessant alternatief.
Ik heb er mooiere foto s mee gemaakt dan met de d300.
De D90 heeft de handicap dat als je toch wilt filmen de framerate net iets te laag ligt. Een dergelijk toestel met 1080p/30fps zou ik er zeker als 2e camera bij nemen.
Na wat wikken en wegen is de beslissing definitief: de kit met de Nikon D90 en de Nikkor 18-200 VR is het uiteindelijk geworden. Nu wachten tot het toestel geleverd wordt. Klaarblijkelijk vliegen deze kits de deur uit.
Wat de verwennerij betreft ben ik er nog niet helemaal uit. Eerst wachten op de kit; dan wat wennen aan het toestel en dan misschien Nikkor 24-70/2,8 AF-S ED. Al is de Nikkor DX 17-55/2,8 IF ED een ernstige 'tegenkandidaat' geworden.
eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED
Voor de kit alleen (ook nog een SD kaart 4 GB, een extra batterij en een UV-filter) betaal ik 1399 EUR. En dat lijkt mij een concurrentiële prijs te zijn.
De D90 heeft de handicap dat als je toch wilt filmen de framerate net iets te laag ligt. Een dergelijk toestel met 1080p/30fps zou ik er zeker als 2e camera bij nemen.
Eigenlijk vind ik zelfs spijtig dat die mogelijkheid er is. Voor mij is D90 een fototoestel.
Comment