Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mail CPS over AF en Err99 problemen Mark3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mail CPS over AF en Err99 problemen Mark3

Ik heb zonet kontakt gehad met Etb , mijn toestel is gisteren opgehaald en hij staat op de planning voor komende donderdag, begin volgende week mag ik hem terug verwachten, het is er zeer druk en als je je toestel nu gaat aanmelden zullen ze hem pas kunnen fixen tegen begin mei, althans dat was wat ik daar te horen kreeg…
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Dank voor de reacties .... Ik heb momenteel geen specifieke klachten over mijn 1D Mark III zodat ik nog even wacht met een aanmelding voor de fix tot de eerste hausse voorbij is.

Comment

De mensen uit Nederland waren blijkbaar éérst aan de beurt, mocht er iemand meelezen die de AF fix al heeft gehad dan horen we graag je ervaringen

Groeten, Jean-Pierre

Comment

Ik was een paar weken op vakantie, zodat ik wat later was met aanmelden. Die van mij wordt 13 mei opgehaald. Ik vind het nog steeds en topcamera, maar soms heb ik toch een geval van OOF, zonder dat echt te kunnen onderbouwen. En om de twijfel weg te nemen, de camera wederom aangemeld voor een hersteloperatie...

Nu de vraag: Wat doen ze nu? Met zegt dat ze geen onderdelen vervangen, dat de firmware ook niet het focus probleem oplost. Maar dan lijkt de enige optie "iets finetunen of afstellen". Als het zo simpel zou zijn dan lijkt het me toch sterk dat ze daar 2 jaar onderzoek voor nodig hebben om dit te ontdekken. Zou mij niet verbazen als er toch een stukje hardware aangpast wordt, of dat de software wat meer bevat dan alleen maar een err 99 update, misschien in combinatie met de "nieuwe" hardware...
          Niemand die het echt weet, maar simpel aan een "schroefje draaien" lijkt me te eenvoudig.

In ieder gaval wachten we het maar af. Het probleem komt bij mij te weinig voor om binnen een paar dagen te zeggen of het opgelost is. Maar als hij terug is gaan we maar weer dooor waar hij voor is.. fotograferen!
          Canonvijfdeemarkdrie

Comment

Working...
          X