Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mkII err 20

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5D mkII err 20

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
    tuurlijk niet... en mits wat onderzoek kan je zeker goede aankopen vinden op het gebied van camera's en zo

met "die rotzooi" bedoel ik dan van je camera eerst naar UK sturen zodat die hem naar US kunnen sturen met als gevolg dat je je camera heeeel lang kwijt bent...
    Best hier ook wel even nakijken of geen US cam koopt.
    Er zijn een aantal dealers waar je zeker van kan zijn maar niet allemaal.
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Wat is dan het voordeel van wat meer geld uitgeven bij de plaatselijke dealer?
      Ik had vroeger ook eens een ingevoerde Nikon D2H gekocht, toen ik bij deze het bekende lichtmeterprobleem voor had, hebben ze hem na lang aandringen onder garantie aanvaard, maar toen mocht ik een paar maanden wachten op de herstelling.

Denk maar niet dat ze je graag zien komen bij de lokale invoerder van je land, als het toestel in het buitenland is aangekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
        Best hier ook wel even nakijken of geen US cam koopt.
        Er zijn een aantal dealers waar je zeker van kan zijn maar niet allemaal.
        Staat klaar en duidelijk op je Servicekaart, daar staat ook (Nikon European Service Warranty) maar daar staat ook, een stempel Nikon BV THE Netherlands, dat wil zeggen dat de garantie onder Nikon Belux valt, heb je dat niet, dan heb je problemen bij Nikon (vroeger toch, en ik kan het weten. ) pas na schrijven via een vriend advokaat werd mijn toestel in herstelling genomen, maar dan hebben ze mij er maanden laten op wachten, en wat doe je daartegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Staat klaar en duidelijk op je Servicekaart, daar staat ook (Nikon European Service Warranty) maar daar staat ook, een stempel Nikon BV THE Netherlands, dat wil zeggen dat de garantie onder Nikon Belux valt, heb je dat niet, dan heb je problemen bij Nikon (vroeger toch, en ik kan het weten. ) pas na schrijven via een vriend advokaat werd mijn toestel in herstelling genomen, maar dan hebben ze mij er maanden laten op wachten, en wat doe je daartegen.
          Voor iets meer geld ook meer service.
          Heb je dit in de garantietijd niet nodig dan heb je teveel betaald.
          Waar ik mijn D700 heb gekocht heb ik tijdens de garantie tijd eveneens recht op een tijdelijk vervangende camera. Dit geldt overigens alleen voor de pro sectie van Nikon.
          Hoe dit met andere merken het geval is weet ik niet, zal t.z.t. eens navraag hier naar doen.

mvg
          Antoine

Comment

Hier ben ik weer !
            1- camera , europese versie / 2 jaar garantie heb ik 2150 euro betaald incl transport.
            2- na 1 mail + 1 telefoontje zijn we overeen gekomen dat ik het toestel terugstuur ( DHL 25euro, vandaag vertrokken, maandag voor 12u in UK)
            3- ze hebben nog voorraad , maar ik krijg een nieuw toestel van een ander lot, maakt de kans miniem op nog een fout toestel ( verzending gratis )

Dit noem ik ook goeie service !!! en voor minder geld !!
            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

Comment

Knappe service!!! (al bijna beter dan hier bij de fotoboer)

Eind goed, al goed..

Comment

En wie geeft dan zo'n goede service? Ik ben wel benieuwd.
                Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Dat zou ik ook wel eens willen weten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Knor Bekijk bericht
                    Knappe service!!! (al bijna beter dan hier bij de fotoboer)

Eind goed, al goed..
                    Ik wel hem wel eerst in mijn handen hebben en een 100 keer ontspannen !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                      Dat zou ik ook wel eens willen weten :-)
                      Filter Fantastic.
                      Gewoon een winkeltje in de middlands die ook via ebay aanbieden.
                      Filter Fantastic doen voornamelijk 2de hands lenzen etc. , maar ook nieuwe loten kameras.
                      Heb daar al een aantal dingen besteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk bericht
                        En wie geeft dan zo'n goede service? Ik ben wel benieuwd.
                        Denise.camera in de UK (ook via ebay) geeft ook zo'n prima service.Enkele maanden geleden 300/4 IS gekocht met serieuze frontfocus en na mailtje kreeg ik dadelijk een ander exemplaar toegestuurd en de extra verzendingskosten netjes terugbetaald via paypal.
                        Danny's Photosite

Comment

Moraal van dit verhaal (onder voorbehoud natuurlijk): gooi geen geld weg bij je lokale fotoboer.

Comment

Zonder willen reklame te maken, de grip voor m'n 5DmkII ( wel tof van die canonboys, andere en duurdere batterijen en grip dan de 5D, 20/30/40D hebbenzelfde grip en batterijen ) heb ik bij die "zaak in de kempen" voor veel minder geld dan je om het even waar op het net kon vinden.
                            Een beetje zoeken en je kan zowel lokaal als elders goede zaken doe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
                              1- camera , europese versie / 2 jaar garantie heb ik 2150 euro betaald incl transport.
                              Dit noem ik ook goeie service !!! en voor minder geld !!
                              Ik weet niet zo zeker of je zo'n fantastische zaak doet dan, ik heb de mijne al van voor kerst, Belgisch toestel voor 2200 euro , niks vooraf besteld , simpelweg naar de winkel geweest en er eentje gekocht , 15km van m'n deur
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                                Ik weet niet zo zeker of je zo'n fantastische zaak doet dan, ik heb de mijne al van voor kerst, Belgisch toestel voor 2200 euro , niks vooraf besteld , simpelweg naar de winkel geweest en er eentje gekocht , 15km van m'n deur

In december had ik nog niet besloten () er eentje te kopen.
                                Waar was dat trouwens dat je die kocht ?

Als je alle sites nagaat van art en craft (geen voorraad) tot konijn,( geen voorraad) over camera nu zijn de prijzen van 2399 tot 2495 .
                                Ook bij topfoto nu 2399 2 weken geleden 2200,
                                Dus heb jij ook een heel goede zaak gedaan.
                                Waarom doe ik dan geen fantastische zaak ? Om dat hij uit de UK komt ? Die Err20 is gewoon pech, waar ik hem kocht was dit het eerste probleem na 75 goede.
                                Belgisch of UK toestel zijn identiek, behalvede handleiding, maar die staat in het NL op de CD erbij. Er zit zelf een europees stroom snoer bij .2 jaar europese garantie, indien er een probleem is breng ik hem gewoon binnen waar ik wil.
                                Indien de Pond bijna 1 euro waard blijft, gaat er nog veel in de Uk geshopt worden denk ik.
                                Als iedereen maar kontent is !!
                                Last edited by MDY; 16 januari 2009, 18:57.

Comment

Working...
                                X