Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijd D300

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• prijd D300

'k was aan 't uitkijken om een D300 te kopen, zie ik dat die vandaag overal ongeveer een kleine 100€ duurder geworden is dan de laatste keer dat ik keek (ergens vorige week)... gvd.
    Had dan toch beter vroeger gekocht. Dacht dat die prijsstijging niet onmiddellijk ging doorgevoerd worden...
    zal mijn aankoop wat uitstellen, wie weet zakt het terug binnen een paar weken.

nayy

Re: prijd D300

Oorspronkelijk geplaatst door nayy Bekijk bericht
    'k was aan 't uitkijken om een D300 te kopen, zie ik dat die vandaag overal ongeveer een kleine 100€ duurder geworden is dan de laatste keer dat ik keek (ergens vorige week)... gvd.
    Had dan toch beter vroeger gekocht. Dacht dat die prijsstijging niet onmiddellijk ging doorgevoerd worden...

nayy
    prijsstijgingen aangekondigd voor februari 2009

tis maar dat get weet é

Comment

Re: prijd D300

Oorspronkelijk geplaatst door nayy Bekijk bericht

nayy
      Ik had het omgekeerde met een Nikon SB900 flitser
      Ik weet bijna zeker dat die vorige week overal in de buurt van de 450€ was
      Dus ik koop er eentje op ebay.co.uk voor 302 pond
      Blijkt hij overal in Nederland iets van 350€ tekosten
      Ben nu 10€ duurder uit dan als ik hem gewoon hier gekocht had
      Gelukkig dat de D300 en 18-200€ maar 1170€ koste op dat zelfde ebay

Comment

Working...
      X