heb 2 weken geleden een 2 de hands fine pix camera s7000 van fujifilm aangekocht en na een beetje op dit forum rondgekeken te hebben ben ik tot de vaststelling gekomen dat de teller van dit toestel op 154 2541 staat.
had eigelijk geen flauw benul wat dit eerst wou betekenen maar nu blijkt na het raadplegen van jullie (fantastische) site dat dit toestel al meer dan een half miljoen!!!!!! foto's zou getrokken hebben.
moet ik me nu zorgen maken met deze aankoop of is dit normaal.
toestel werkt wel perfect en ben er zeer tevreden over maar ben toch een beetje ongerust dat ik een foute aankoop heb gedaan(heb het toestel 130 euro betaald)
graag had ik jullie proffesionele mening hierover
ben nieuw hier op jullie forum maar vind dit toch een fantastische plek om bij te leren
groetjes peter
had eigelijk geen flauw benul wat dit eerst wou betekenen maar nu blijkt na het raadplegen van jullie (fantastische) site dat dit toestel al meer dan een half miljoen!!!!!! foto's zou getrokken hebben.
moet ik me nu zorgen maken met deze aankoop of is dit normaal.
toestel werkt wel perfect en ben er zeer tevreden over maar ben toch een beetje ongerust dat ik een foute aankoop heb gedaan(heb het toestel 130 euro betaald)
graag had ik jullie proffesionele mening hierover
ben nieuw hier op jullie forum maar vind dit toch een fantastische plek om bij te leren
groetjes peter
Comment