Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D prijs vs. 50D specs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 40D prijs vs. 50D specs

Oorspronkelijk geplaatst door Jense Bekijk bericht
    Zoals op de 1ste pagina gezegd: ik fotografeer reeds 5-6 jaar met DSLR.

M'n huidige body is de 300D en die begint in m'n ogen wel wat te verslijten. Niet dat het geen goeie body is, verre van, maar ik heb het gevoel dat ik me aardig wat kan verbeteren.

Huidige lenzen:
    Canon EF-S 18-55
    Canon EF 50 1.4 USM
    Canon EF 85 1.8 USM
    Canon EF 90-300 USM
    Canon EF 70-200 F4 L USM

+ accessoires, o.a. Speedlite 430EX

Tesamen met de 50D is een nog een EF 400 F5.6 L USM besteld.

In mijn ogen toch geen slechte lenzen (op de 18-55 na, en dan nog: value for money...)
    Wauw, 5-6 jaar met een 300D en zo'n setje. Dan ga je absoluut van je stoel vallen als je de 50D gebruikt
    zonder enige twijfel een super waardige upgrade (en die 400mm zal daar nog eens een schepje bovenop doen)

veel plezier ermee
    5DmkIII en wat glas

Comment

Ik heb de 40D en de 50D , en voor het moment zie ik er toch weinig tot geen verschil in , maar het zijn 2 super body's.
      Groeten ,

Rohnny
      Groeten , VDSDigit@l

Comment

is er verschil in AF snelheid tussen de twee,
        ik had een tijd geleden een test gedaan tussen mijn 20d met 400mm met afgeplakte TC 1.4 en de 40d , en de 20d was veel sneller !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Falconhg Bekijk bericht
          is er verschil in AF snelheid tussen de twee,
          ik had een tijd geleden een test gedaan tussen mijn 20d met 400mm met afgeplakte TC 1.4 en de 40d , en de 20d was veel sneller !
          Ik moet ze nog testen met de canon 70-200 2.8 L IS ,maar zodra dit gebeurt is , zullen de bevindingen vermeld worden.
          Ga proberen dit weekend de vergelijking te maken.
          Groeten ,

Rohnny
          Groeten , VDSDigit@l

Comment

De 50D komt normaal gezien maandagvoormiddag toe uit Duitsland. Zal proberen tegen volgend weekend al wat shots te maken met het nieuw speelgoed
            Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

Comment

naast resolutie zijn er toch nog veranderingen...

-scherm
              -micro adjust
              -AF snelheid

zo van die dingen... ik wacht nog paar maand en koop dan 50D aan prijs van 40D nu toch examens
              [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Working...
              X