Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand een grote camerazaak in Londen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kent iemand een grote camerazaak in Londen

Ter info, ik ben vorig weekend naar Engeland gereden om een Nikon D90 kit te gaan halen, ik ben hem gaan halen omdat ik feitelijk niet direct een online winkel vond die hem kon opsturen naar Belgie.
    Ik heb hem besteld bij: http://www.johnlewis.com/ en collect@store gekozen, en inderdaad hij lag gewoon klaar.
    ik ben naar Bluewater shopping center gereden en de boot genomen in Calais, en dat heeft mij 47 euro gekost.
    btw Bluewater ligt juist voor London en is een van de grootste shopping centers in de UK, groter als Wijnegem, dus je kan gerust vrouw/vriendin meenemen zodat iedereen content is.
    Daar is ook een jessops en een curry's digital
    Totale winst: 350 euro (400 - 50 boot)
    Je moet wel goed vergelijken op voorhand en alleen de iets duurdere kit hebben een voordeel.
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
      groter als Wijnegem, dus je kan gerust vrouw/vriendin meenemen zodat iedereen content is.
      Daar is ook een jessops en een curry's digital
      Totale winst: 350 euro (400 - 50 boot).
      Vrouw en/of vriendin is nog eens €50 er af en dan verplicht gaan shoppen hiermee.
      Denk dat je aan de eindmeet hier goedkoper af bent.
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Wij gaan volgende week met ons 3-tjes naar Londen.

Kostprijs rit heen en terug voor alle 3: 60€ !!

Nu enkel nog een parking vinden net voor Londen.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Nu enkel nog een parking vinden net voor Londen.
          Waar ik wel eens een keertje geparkeerd heb, als ik met de wagen in de U.K. was, en "eventjes" Londen in wilde, was Heathrow. Geen idee van de huidige prijzen, maar wreed grote parking! Met een (destijds toch) gratis shuttle bus raak je van de parking tot de Underground station van Heathrow, en van daaruit ben je vertrokken!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Waar ik wel eens een keertje geparkeerd heb, als ik met de wagen in de U.K. was, en "eventjes" Londen in wilde, was Heathrow. Geen idee van de huidige prijzen, maar wreed grote parking! Met een (destijds toch) gratis shuttle bus raak je van de parking tot de Underground station van Heathrow, en van daaruit ben je vertrokken!
            He, da's een goeie tip, ik kom vanuit de tunnel, ligt dat een beetje in de buurt of aan de juiste kant?
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

He, da's een goeie tip, ik kom vanuit de tunnel, ligt dat een beetje in de buurt of aan de juiste kant?
              heathrow ligt jammer genoeg de volledig andere kant van LDN. Mss heeft City Airport een vergelijkbare parking?
              http://www.dannydemeyer.be

Comment

Klopt, Heathrow ligt ten westen van Londen. Ik kwam dan ook van Wales. Inderdaad, als je vanuit het zuiden komt zijn er verschillende mogelijkheden.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Klopt, Heathrow ligt ten westen van Londen. Ik kwam dan ook van Wales. Inderdaad, als je vanuit het zuiden komt zijn er verschillende mogelijkheden.
                  Heb je vanuit de luchthavens direct toegang tot the tube of moet je met een bus verder?

Comment

Heathrow ligt op de tube, London Airport wellicht ook, maar de meer zuidelijke airports (Stansted, Gatwick) zullen vermoedelijk wel busverbinding hebben met London. Sorry, maar ben daarmee niet zo vertrouwd. Als wij naar London gaan (familie + pleasure) nemen we tegenwoordig de Eurostar vanuit Brussel. Gaan we buiten London, dan gaan we via Calais en nemen de auto mee.

Misschien iemand anders die een geschikte parking kent ten zuiden van London. Ik weet b.v. niet of London Airport niet binnen de (tol te betalen) city limits ligt?

Comment

Heathrow ligt op de tube, London Airport wellicht ook, maar de meer zuidelijke airports (Stansted, Gatwick) zullen vermoedelijk wel busverbinding hebben met London. Sorry, maar ben daarmee niet zo vertrouwd. Als wij naar London gaan (familie + pleasure) nemen we tegenwoordig de Eurostar vanuit Brussel. Gaan we buiten London, dan gaan we via Calais en nemen de auto mee.

Misschien iemand anders die een geschikte parking kent ten zuiden van London. Ik weet b.v. niet of London Airport niet binnen de (tol te betalen) city limits ligt?
                      mijn londens collega's hebben mij wijsgemaakt dat ge met een belgisch plak geen tol moet betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
                        mijn londens collega's hebben mij wijsgemaakt dat ge met een belgisch plak geen tol moet betalen
                        Right...toch even googlen.

Comment

Right...toch even googlen.

'k zal hem even mailen hoe het juist zit
                          Volgens hem is de tol zelfs voor engelsen "on voluntary" basis, een beetje zoals aprkeren bij ons denk ik: je btaalt in de meter of je kiest voor 't dagtarief
                          Met een engels plak kunnen ze u tracen, een buitenlands laten ze met rust. Dat zijn zijn woorden zoals ik me ze herinner van mijn laatste bezoek aldaar.

Comment

'k zal hem even mailen hoe het juist zit
                            Volgens hem is de tol zelfs voor engelsen "on voluntary" basis, een beetje zoals aprkeren bij ons denk ik: je btaalt in de meter of je kiest voor 't dagtarief
                            Met een engels plak kunnen ze u tracen, een buitenlands laten ze met rust. Dat zijn zijn woorden zoals ik me ze herinner van mijn laatste bezoek aldaar.
                            Net ook even gevraagd aan een Britse collega.

Comment

En vlak naast ons Londens kantoor ligt deze winkel:

(hoek Cannon street / King Williams Street, vlakbij London Bridge)

Comment

En vlak naast ons Londens kantoor ligt deze winkel:

(hoek Cannon street / King Williams Street, vlakbij London Bridge)
                                Die was ik zeker van plan om te bezoeken (niet jullie kantoor he).

Moet nog een roadbook samenstellen. London in one day...

Comment

Working...
                                X