Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overstap van canon 350d naar 450d..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• overstap van canon 350d naar 450d..

Hallo,

een vraagje:

Ik speel met de gedachtte om een canon 450d aan te schaffen, ben nu in het bezit van een 350d.
    Mijn vraag is dan ook: Ga ik er kwalitatief op vooruit wanneer ik overstap naar een canon 450d t.o.v. een canon 350d?

alvast bedankt!!

Re: overstap van canon 350d naar 450d..

Een 5D is beter dan een 50D die weer beter is dan een 450D. Met een eenvoudige grafiek kun je dus meteen zien dat bij Canon de kwaliteit omgekeerd evenredig is met het getal voor de D - hoe lager het getal, hoe hoger de kwaliteit.
    Oorspronkelijk geplaatst door avdh Bekijk bericht
    Ga ik er kwalitatief op vooruit wanneer ik overstap naar een canon 450d t.o.v. een canon 350d?
    Het antwoord is dus: nee.

Comment

Ja een beetje, wat echter niet wil zeggen dat je foto's beter gaan worden.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Een 5D is beter dan een 50D die weer beter is dan een 450D. Met een eenvoudige grafiek kun je dus meteen zien dat bij Canon de kwaliteit omgekeerd evenredig is met het getal voor de D - hoe lager het getal, hoe hoger de kwaliteit.
        Het antwoord is dus: nee.
        Je moet het zien in het aatal digits

1 cijfer Pro 1D 5D
        2 cijfers Semi pro 10D 20D 30D 40D 50D
        3 cijfers Amateur 300D 350D 400D 450D
        4 cijfers Instap 1000D

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Je moet het zien in het aatal digits

1 cijfer Pro 1D 5D
          2 cijfers Semi pro 10D 20D 30D 40D 50D
          3 cijfers Amateur 300D 350D 400D 450D
          4 cijfers Instap 1000D

MVG, Jeff
          Ach, kom, je neemt m'n antwoord toch niet serieus, he?

Comment

Ik niet, maar wie zegt dat de TS dat niet doet.
            zo zou er een misverstand kunne ontstaan.

MVG, Jeff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Ik niet, maar wie zegt dat de TS dat niet doet.
              zo zou er een misverstand kunne ontstaan.
              Ja, nu je het zegt. Als je hier de vraag moet stellen of een later model beter is dan de voorganger, zou dat zomaar kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door avdh Bekijk bericht
                Hallo,

een vraagje:

Ik speel met de gedachtte om een canon 450d aan te schaffen, ben nu in het bezit van een 350d.
                Mijn vraag is dan ook: Ga ik er kwalitatief op vooruit wanneer ik overstap naar een canon 450d t.o.v. een canon 350d?

alvast bedankt!!
                what's new:

Comment

welke lenzen heb je? Waarschijnlijk doe je er beter aan nieuwe lenzen te kopen dan die nieuwe body, maar de 450D is op enkele punten natuurlijk beter dan de 350D.

Comment

ik denk niet dat een hele goede upgrade is... De 450D heeft wel wat nieuwe features zoals live view, dust removal, wat beter op hogere ISOs maar je gaat ook je geheugenkaarten niet meer kunnen gebruiken omdat de 450D nu SD-kaarten gebruikt.

kwaliteit van de foto's zal er misschien "iets" op vooruitgaan tov je 350D maar niet erg veel vrees ik...

misschien een tweedehands 40D kopen ofwel andere lenzen? Welke lenzen heb je momenteel in je bezit?
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

Comment

Working...
                    X