Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand een grote camerazaak in Londen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kent iemand een grote camerazaak in Londen

Ben binnen een tweetal weken in Londen, en zou van de lage pond willen gebruik maken om wat materiaal te kopen.

Kent iemand een grote/betrouwbare/redelijk geprijsde camerawinkel in centraal Londen? Genre B&H (New York), Konijnenberg, FotoRubens, Art & Craft...

Thanks!
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Re: Kent iemand een grote camerazaak in Londen

In New Oxford Street heb je diverse redelijke zaken, maar ga je voor specifieke artikelen dan kun je die bij Jessops.com reserveren.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Store Finder - Jessops online store - digital cameras, cameras, camcorders, accessories and more.

Comment

Wex Photo Video is the primary destination for enthusiast and professional photographers and filmmakers. Click, call or visit for the UK's widest range of photo and video gear.
        Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selamat Bekijk bericht
          zijn er mensen die hier al iets gekocht hebben?
          zou mij er graag de 70-200 f2.8 vr van nikon kopen
          hoe gebeurt de verzending en wat komt er nog bij voor verzending?
          kloppen die prijzen wel ? deze lens zou daar maar zo een 1171 € kosten in vergelijking met hier zit er wel een verschil op van 500€ en zijn dit de zelfde lenzen van hier
          als je weet dat de auto's hun stuur daar links staan ,staan de pinnekes mischien ook aan de andere kant ?
          grtz tweetty
          bd0379be

Comment

als je weet dat de auto's hun stuur daar links staan ,staan de pinnekes mischien ook aan de andere kant ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
              zijn er mensen die hier al iets gekocht hebben?
              zou mij er graag de 70-200 f2.8 vr van nikon kopen
              hoe gebeurt de verzending en wat komt er nog bij voor verzending?
              kloppen die prijzen wel ? deze lens zou daar maar zo een 1171 € kosten in vergelijking met hier zit er wel een verschil op van 500€ en zijn dit de zelfde lenzen van hier
              grtz tweetty
              Ik heb persoonlijk daar nog niets gekocht maar er zijn hier genoeg mensen die al lenzen hebben gekocht uit de Uk.
              De prijzen kloppen wel aangezien de britse pond goedkoop is tov de € maar er zijn weinig winkels die naar het vaste land versturen.
              De lens in de zelfde als hier enkel de garantie is anders,UK 1j en in belgie 2j.
              Als je van plan bent om daar een lens te kopen doe eens een dagtrip naar londen en spring eens binnen bij jessops" http://www.jessops.com",kost niet echt veel meer en je bent er nog eens een dagje uit.
              D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
              nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
              BD1230BE

Comment

Ik ga in februari ook naar Londen ik zat niet echt te kijken om daar iets aan te schaffen maar ik zat met de Nikkor AF-S 70-200 Vr f2.8 in mijn hoofd en als ik zie dat die daar nu aan een gustig tarief staat (ivm de euro t.o.v. de pond) zal ik toch wel niet zo lang meer twijfelen als jet mij vraagt
                Nikon D700 en veel te duur glas
                "You will always miss 100% of the shots you don’t take"
                my flickr

Comment

Ik heb mijn 14 - 24 uiteindelijk bij Clifton Cameras online besteld. Zou normaal vandaag moeten geleverd worden. Met de pond aan 1,07 (ondertussen staat ie 1,12) was het nog altijd zo'n 250 à 300 euro goedkoper dan hier.

Ik denk dat de bestaande exemplaren nog aan de oude prijzen zullen verkocht worden, maar voor nieuwe bestellingen is sprake van prijsverhogingen (door de lage pond tov de yen).

Kijk misschien ook eens bij Grays of Westminster. Die doen alleen maar Nikon, en zijn zeer behulpzaam. (www.graysofwestminster.co.uk)

Succes en plezier ermee.
                  Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                  Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                  GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Comment

ik ben afgelopen weekend bij jacobs langs geweest in new oxford street, en ben er zéér over te spreken.

had vorige week een mailtje gestuurd met de vraag of ze een canon eos 450d, een 50mm 1.8 en een 55-250mm in voorraad hadden, en kreeg binnen het uur een mail terug met een positief antwoord en, vooral, de melding dat de 3 items voor mij gereserveerd waren tot vandaag.

ik dus zaterdag naar daar, en effectief, alles was mooi voor mij opzij gelegd. rustig de tijd gekregen om alles ns te bekijken, nog meer dan een uur wat advies gekregen, alle mogelijke modellen van fototassen uitgeprobeerd en overal uitleg bij gekregen, ... en dan nog eens een rekening die een stuk beter uitvalt dan hier. ik ben fan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWords Bekijk bericht
                      Ik heb mijn 14 - 24 uiteindelijk bij Clifton Cameras online besteld. Zou normaal vandaag moeten geleverd worden. Met de pond aan 1,07 (ondertussen staat ie 1,12) was het nog altijd zo'n 250 à 300 euro goedkoper dan hier.

Ik denk dat de bestaande exemplaren nog aan de oude prijzen zullen verkocht worden, maar voor nieuwe bestellingen is sprake van prijsverhogingen (door de lage pond tov de yen).

Kijk misschien ook eens bij Grays of Westminster. Die doen alleen maar Nikon, en zijn zeer behulpzaam. (www.graysofwestminster.co.uk)

Succes en plezier ermee.
                      Ik heb net gehoord dat er een prijsstijging zou zijn van 15% ofzo, dus ik zal nog eens moeten rekenen hoeveel ik win.
                      hoe is de levering afgelopen?
                      Nikon D700 en veel te duur glas
                      "You will always miss 100% of the shots you don’t take"
                      my flickr

Comment

Er is absoluut een prijsstijging geweest. Nikon D3 bv is bij sommige winkels in Engeland zo'n 400 pond duurder geworden. En dan ook nog eens de sterker wordende pond op dit moment. Begin januari was een mooi moment om iets aan te schaffen, nu zou ik persoonlijk even de ontwikkelingen afwachten.
                        Dennis

www.dennisbeekelaar.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mister__pink Bekijk bericht
                          ik ben afgelopen weekend bij jacobs langs geweest in new oxford street, en ben er zéér over te spreken.

had vorige week een mailtje gestuurd met de vraag of ze een canon eos 450d, een 50mm 1.8 en een 55-250mm in voorraad hadden, en kreeg binnen het uur een mail terug met een positief antwoord en, vooral, de melding dat de 3 items voor mij gereserveerd waren tot vandaag.
                          Waarom niet in Can(n)on street ? LoL
                          Bedankt voor de info, vraagje hoe heb je betaalt, cash of credit-card ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
                            Waarom niet in Can(n)on street ? LoL
                            Bedankt voor de info, vraagje hoe heb je betaalt, cash of credit-card ?
                            Graag gedaan. Ik heb met Visa betaald trouwens.

Comment

Heb vorige week bij Clifton Camera's d700+grip besteld. Bij navraag naar de vertraging van levering blijkt dat de winkel wordt overspoeld met bestellingen. (en vermoedelijk zij niet alleen). Als ik vandaag zou bestellen kost me dat 350 £ meer

Comment

Working...
                              X