Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik hoop op de lens! dan haal ik straks een "L" type lens ist zeker goed!
Canon heeft niet liever
Serieus nu, het is niet de bedoeling je op kosten te jagen:
kijk eerst eens even op sites zoals www.photozone.de en vergelijk de scherpte van je huidige lens met de superlens van je keuze, je zal zien dat je qua resolutie (aantal lijnen) zeker in het centrum nauwelijks beter af gaat zijn.
L-lenzen hebben veel andere goede eigenschappen, maar als je dat fietsteken groter wil koop een tele-kitlens 55-250 IS bij
Last edited by palombian; 18 december 2008, 13:43.
Reden: fietsteken ipv zwaantje
Mijn vrouw zou zeer blij zijn, met een goedkopere variant, maar de testen van de andere lens laten de wensen over. Weer z'n vaag beest van de low klasse wil ik echt niet. Dan liever alles weg en terug naar Nikon pas materiaal :-)
Akkoord dat je meteen iets beters wil, maar koop dan een lens die een aanvulling is op je bestaande en geen overlap.
Persoonlijk heb ik (op de 400D) lenzen van 10 tot 400mm maar als normaallens nog altijd de EF24-85, een stokoude zoom die ik in het begin tweedehands gekocht heb.
In het middenbereik zijn alle lenzen goed op f:5.6.
Canon heeft een redelijk democratisch gamma van L-lenzen, kijk eens rond op Aangeboden
Last edited by palombian; 18 december 2008, 13:57.
Reden: overlap ipv duplicaat
Akkoord dat je meteen iets beters wil, maar koop dan een lens die een aanvulling is op je bestaande en geen overlap.
Persoonlijk heb ik (op de 400D) lenzen van 10 tot 400mm maar als normaallens nog altijd de EF24-85, een stokoude zoom die ik in het begin tweedehands gekocht heb.
In het middenbereik zijn alle lenzen goed op f:5.6.
Canon heeft een redelijk democratisch gamma van L-lenzen, kijk eens rond op Aangeboden
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsessionBekijk bericht
Hier de foto met uitleg. Je kan klikken op de rechtse foto om hem te downloaden.
Met photoshop kun je exif data bekijken, maar ze staat ook in de tekst.
Heb zonet aan een proffesionele fotograaf gevraagd, en hij zij duidelijk dat er iets grondig fout is. Had eerst verzwegen welk merk het was, hij schrok door mijn msn door dat canon was!
ik ben wel een kritisch gebruiker en hij waarschijnlijk ook.
Ik ga nu verdere stappen ondernemen om van die "brol" aftegraken.
Waarschijnlijk wordt dit terug sturen reparatie pff haat dit!
vanavond eerst update met de firmware! bedankt voor de tip!!
Comment