Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag over lenzen . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraag over lenzen . . .

Ik lees hier zoveel over lenzen, maar kan iemand me iets verder helpen ivm de verschillen, alsook richtprijzen. En je hoort ook constant lenzen en filters door mekaar, is dat allemaal hetzelfde? Zijn er nog andere dingen die je van voor op een fototoestel kan monteren.

Ik ken wel telelenzen (duur) en groothoeklenzen, maar wat zijn nuttige investeringen (buiten die telelens)?

Ook ivm die ringen (adapter), ik mer daar altijd 3 maten. Zijn die alledrie bruikbaar op een G3, of moet ik het meer zien dat indien je eenmaal beslist om een adaptor te kopen met die bepaalde diameter, dat al het volgende ook met die diameter moet zijn?

Ook las ik iets van een lensmate om je lens te beschermen??? Hoe werkt zoiets, en wat gebeurt er als ik mijn toestel afzet en die lens dan automatisch terug naar binnen komt?

Kan iemand me hier wat mee helpen? Of weet je een site waar dat al staat in uitgelegd?

Nikon D90 + Canon Powershot G3

Zoek anders ook eens op lensmate via de knop search rechts boven. Selecteer dan als groep : Camera en accesoires.

Je zal veel nuttige informatie terugvinden.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Merci, zal ik zeker doen
      Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

Working...
      X