Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik goedkoop online bestellen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Zal er aan denken Wunjo

Barney

Comment

Mail terug gehad van Susan(lensmate) op mijn mail met de vraag hoe het zat met mijn pakket.
      Ze heeft USPS gebeld in de US en die baas gaat nagaan hoe het nu zit met het pakketje. Ze zegt ook dat eens het pakket in Europa komt het naar de douane in Duitsland gaat en dan naar Belgie. Ene keer in Belgie geven ze het pakket een andere nummer en leveren ze het.
      Dus nog altijd maar wachten en wachten en......
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

misschien ook eens kijken op www.bestekeus.nl...voor sommige zaken kan je dan de trip naar Duren inkorten tot eindhoven...(voor mij een 20 minuutjes )

who knows?
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Daarjuist ene brave mens van ABX aan de deur. Pakje van Photoandmore. Mooi afgeleverd, netjes verpak, geen klachten. Nu hopen op maandag voor het pakje van lensmate. (printer is ook nog niet binnen )

Comment

Jaja, deze morgen was ik even weggeweest en deze middag belde de buurvrouw aan. Pakje voor mij van..... USPS!!!!

Macro lenzen, adaptor ringen, alles erbij van lensmate !! (behalve de +10 macro, maar die was terug in stock op 05/08 en die sturen ze dan erna op) Dus mijne dag kan niet meer stuk.

Mensen die problemen hebben en die tracking nummer hebben van USPS, die moeten eens bellen naar 02/758 87 82. Praten wel alleen maar frans en engels. Je moet gewoon je nummer opgeven en zij kijken dat dan na voor je. Bij mij zeiden ze dat het pakje onderweg was .

Zeer behulpzaam bij Lensmate, doordat Susan me telkens antwoord gaf op mijn mail en zei heeft ook gebeld naar USPS hoe het nu zat met mijn pakje. Alles is dus hier, dus ga ik op zoek naar mooie dingen om vast te leggen !!!

Comment

Mijn pakje zullen ze vandaag opnieuw verzenden
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Working...
              X