Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En Ingo Albert van Top-Foto is een kanjer!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• En Ingo Albert van Top-Foto is een kanjer!

Vandaag heb ik een Canon G5, een 512 CF van Kingston en een No-Name extra accu gekocht bij Top-Foto. Wat een vent die Ingo. Ondanks dat het druk was op zaterdag nam hij alle tijd voor je en na een kopje koffie gingen we afrekenen. Alleen ik kon maar 500 euro bij hem pinnen. Wat denk je wat hij zei: neem de spullen maar mee en maak de rest maar over. Was gelukkig niet nodig want ik kon de rest pinnen bij de bank. Nogmaals prima vent met dito service. Top-Foto een echte
    TOPPER!

Maarten

Originally posted by Allagamma
    Vandaag heb ik een Canon G5, een 512 CF van Kingston en een No-Name extra accu gekocht bij Top-Foto. Wat een vent die Ingo. Ondanks dat het druk was op zaterdag nam hij alle tijd voor je en na een kopje koffie gingen we afrekenen. Alleen ik kon maar 500 euro bij hem pinnen. Wat denk je wat hij zei: neem de spullen maar mee en maak de rest maar over. Was gelukkig niet nodig want ik kon de rest pinnen bij de bank. Nogmaals prima vent met dito service. Top-Foto een echte
    TOPPER!

Maarten
    Ja, da's goede service...
    Misschien een winkel om te onthouden als ik nog eens iets wil kopen...

Comment

Ja,dat zullen ze overal niet zeggen,Maarten.Ik zat er voor 2 weken met een ei daar hij me zei dat vaak de Belgische bancontactkaarten er niet werken en ik had eigenlijk niks contant bij me.Ik zag me al ne keer opnieuw naar Duitsland fahren Maar na een minuutje bangelijk wachten bleek mijn kaart daar toch te functioneren.Volgens Herr Albert werkte ze toch daar ik een Maestrofunctie op mijn kaart heb (weet zelfs niet waartoe die rommel weeral dient).Hij zei me dat indien de kaart niet zou gefunctioneerd hebben hij er ook wel een mouw zou aan gepast hebben.Chiquen type!!
      Danny's Photosite

Comment

Kan alleen maar bovenvermelde commentaar beamen. Een echte aanrader topfoto.

Comment

EN mijn CF-kaartje werd ondertussen ook al zonder problemen omgeruild.
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

Comment

Hallo, heeft iemand van jullie het adres van de winkel, e-mail adres en URL ?
            Thx.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

http://www.topfoto-online.de/

zal U verder helpen

Christiaan
              Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Originally posted by cvcaelen

zal U verder helpen

Christiaan
                Is dat in Aken?
                "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

Comment

Originally posted by Nicodemus
                  Originally posted by cvcaelen

zal U verder helpen

Christiaan
                  Is dat in Aken?

nee, Dûren

1999-2003
                  topfoto-online.de
                  Inhaber: Ingo Albert
                  Kaiserplatz 17
                  52349 Düren
                  Fon/Fax
                  +49 [0] 2421 201718

Fuji Digitaal fototoestel

Comment

Bedankt !
                    www.damafoto.be
                    Facebook Damafoto

Comment

Kan alle commentaren in deze topic alleen maar beamen : Topfoto is TOP !!
                      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Originally posted by Lightyear
                        Kan alle commentaren in deze topic alleen maar beamen : Topfoto is TOP !!
                        vandaar de naam wellicht
                        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Heb mijne G3 daar ook gekocht begin dit jaar en service was werkelijk klasse. Dat heb ik toendertijd ook gemeld.
                          Tenminste een handelaar die beseft dat men met klantvriendelijkheid meer reclame maakt dan met annonskes in de gazet.

Comment

Misschien een kleine verheldering. Als je een mailtje stuurt best naar ingoalbert@t-online.de, niet mail@topfoto-online.de (doorgaans het adres waarmee hij antwoordt). Het kan toeval zijn maar op m'n eerste mailtje (naam mail@…) heb ik 2 dagen tevergeefs op een antwoord gewacht. Maar op een mailtje gestuurd naar het andere adres werd in 5 min geantwoord. Dus als je een orderbevestiging gekregen hebt, niet gewoon replyen, maar eerst adres veranderen (zoals reeds gezegd, dit kan toeval zijn)

Greetz

Sam Jae

Comment

Nog één suggestie , voor de stressgevoelige leden, als je op voorhand betaalt en je merkt dat het geld van je rekening gegaan is, moet je nog niet onmiddellijk panikeren. Uit een mailtje van Ingo heb ik geleerd dat er tussen 'geld van mijn rekening ' en 'geld op zijn rekening' 5 dagen (waaronder een weekend) kunnen liggen.

Greetz

Sam Jae

Comment

Working...
                              X