Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik goedkoop online bestellen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Kheb hier ook al een maand 2 converters liggen
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

En ik begin al te vrezen dat ik ze nooit meer zal kunnen gebruiken.
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Ik heb goede ervaring met zxpro die vanuit Hong Kong laat leveren. Voor 256 MByte 24x betaal je in totaal ongeveer 59 EURO. Het geleverde merk is PQI. Toen ik een 24x besteld had heb ik een 40x gekregen omdat de 24x niet meer in voorraad was. Meer info op http://www.zxpro.com/ .

Als er nog iemand geïnteresseerd is om daar te kopen laat het me dan weten s.v.p. Dan kunnen we portkosten sparen ;-)

Stef

PS : Er wordt in neutrale enveloppe geleverd en ik hoef geen importtaksen te betalen. Levertermijn valt best mee, ongeveer 1 à 2 weken.

Comment

Dan zal ik binnekort (morgen of vrijdag) wel bij dezelfde groep horen die de convertors heeft ontvangen, maar nog steeds moet wachten op tussenring van lensmate. Ik heb een tracking nummer van mijn lensmate bestelling. Dit is er toch gebeurd met mijn pakket

ENROUTE, July 18, 2003, 3:35 pm, SEATTLE, WA 98158
          ACCEPTANCE, July 18, 2003, 9:00 am, SEATTLE, WA 98118

En vandaag toch al de 23ste. Ik heb een mail naar hun gedaan, maar heb nog geen reply gehad. Ik laat het jullie weten !
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Wacht maar tot je lensmates in belgië arriveren en door de douane gaan

Dit is een stukje uit de email van susan van interlabor (lensmate )
            Sorry there is no way to track USPS airmail, usually they deliver within the
            approximated time...................though we have had an unusually high
            number of delayed packages shipping to Belgium, all customs related.

The worst countries for delays are, Belgium #1, Ontario Canada #2, Germany
            #3. I would call you local post office, and the postal center before your
            post office and see if they are holding a package in your name.

Comment

@Wunjo : Iets dat via de douane zal passeren en afkomstig is uit te States doet er naar mijn ervaring gemiddeld 7 à 9 weken over. Da's mijn persoonlijke ervaring.

Comment

Ik heb toch al wat dingen besteld van xbox in Amerika en heb daar nooit problemen mee gehad. En dat waren toch ook geen kleine dozen. Van problemen met douane nooit iets ondervonden en geleverd met UPS geloof ik en dat in max een week.

Comment

@ Flukie: 7 à 9 weken vind ik eigenlijk wel extreem lang hoor, een vriend van mij besteld geregeld in Amerika en ook Frankrijk en moet steeds lachen dat het langer duurd voor een bestelling uit Frankrijk dan in Amerika, ik denk dat het bij hem max 2 weken is ofwel iss 2 weken frankrijk, maar ik weet dat uit America normaal shippments redelijk snel gaan hoor...

Comment

@Dekion : Ik heb een stuk of vier maal met USPS een pakket met afmetingen van 250 op 200 op 200 laten afkomen dat telkens diende gedeclareerd worden door de douane. USPS kan je niet vergelijk met UPS me dunkt. Just my .02$

Comment

Hey Boys,
                      Niet wanhopen, ik had de adapters van lensmate op 2 weken tijd.
                      Vinnie

Comment

Originally posted by flukie
                        @Dekion : Ik heb een stuk of vier maal met USPS een pakket met afmetingen van 250 op 200 op 200 laten afkomen dat telkens diende gedeclareerd worden door de douane. USPS kan je niet vergelijk met UPS me dunkt. Just my .02$
                        Ah had miszien USPS = US Post Service zeker, wel ja daar weet ik minder over, enkel dat een vriend van me ooit eens een kaartje gestuurd heeft met enkele naam van mijn dorp, lijn naam, een straatnaam van een straat die 3 straten verder was dan de mijne en dan gewoon BELGICA erop had gezet, was zelf misschien een postbureau van daar, want was een andere handschrift en het is hier aangekomen

Comment

Dan hoop ik ook dat ik ze binnen 2 weken ontvang maar aan de andere kant is dit te laat. Dan eindigt mijn vakantie juist
                          Ik moet dan maar een week en 2 dagen werken en dan heb ik weer 3 dagen vrij maar ik had ze toch liever nu gehad.

Comment

Wooow, vanmorgen de adapter van Lensmate ontvangen gewoon met de postbode.
                            Besteld op 15/7 en vandaag 24/7 ontvangen, dat valt nog mee.
                            Wunjo als die van jou d'r nu nog niet is, dan moet er toch iets fout gegaan zijn denk ik.

Barney

Comment

Dan hoop ik de mijn ook aankomen. Besteld op 18/7 en volgens jou pakketje moet ik ze dus op 27/7 krijgen. Zal dus misschien iets zijn voor volgende maandag hoop ik.

Comment

Dadelijk erop schroeven Barney om nooit meer af te doen

Comment

Working...
                                X