Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
bij mediamarkt in antwerpen
een canon eos 400D= 18-55 mm voor 349 neuros ?
De camera is okee, maar je moet je wel realiseren dat het meegeleverde lensje nog de oude, matige kitlens is.
Met een 18-55 IS erbij (kost momenteel nog zo'n 70€) kan je nog een sprongetje vooruit maken.
Eigenlijk denk ik dat een 1000D met de IS kitlens een betere koop is.
Last edited by Keeskanon; 29 november 2008, 11:29.
Dit is een prima startpaket. De 400D is een goed en betrouwbaar toestel.
het kitlensje kan je nadien altijd nog vervangen door een betere
Maar zelfs met het kitlensje zijn meer den deftige foto's te maken.
Wel ongelooflijk hoe snel de prijzen zakken, de 400D ter hoogte van de D40. 350 euro voor die camera was zelfs een jaar geleden nog ondenkbaar, idem met mijn Sony A200, die sinds mijn aankoop ook al serieus in prijs is gezakt...
"The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman websitefotoblog
Comment