af-hulp verlichting werkt niet , wat te doen ?
Voor alle duidelijkheid ; heb het boek geraadpleegt .
Dus het zit niet omdat ik op andere instellingen ben .
Mijn probleem is het volgende ; 2 weken , af-hulp licht werkt goed. Het minste en het gaat aan, waardoor ik zelfs in het donker scherp stelt. so far, so good.
Dan in eens, tijdens een shoot of na enkele dagen gaat ie ineens niet meer .
Gisteravond was het weetr zo ver, na 15 shooten , buiten was het 4 graden, dus daaraan kan het ook niet liggen, werkte het opeens niet ( was rond 21 u s'avonds ).
In potretstand licht het lichtje soms wel, maar op P,S,A,M niet.
soms licht ie , als ie kuren heeft op P. gisteren enkel op potret.
of op automatisch.....
Gisteren bij Bartok Hasselt geweest ; hmmm.... als ie gaat en plots niet meer gaat, moet je die binnennbrengen. 3 weken zijt je het kwijt. Weldra is garantie vervallen en kost je dat 200 euro . dus rap binnenbrengen is de boodschap .
Voor 50 euro krijg ik dan de d100 , is wel 6mp.
Wat raden jullie me aan ?
de camera binnenbrengen ?
andere tips, raad zijn welkom,
Valentino
Voor alle duidelijkheid ; heb het boek geraadpleegt .
Dus het zit niet omdat ik op andere instellingen ben .
Mijn probleem is het volgende ; 2 weken , af-hulp licht werkt goed. Het minste en het gaat aan, waardoor ik zelfs in het donker scherp stelt. so far, so good.
Dan in eens, tijdens een shoot of na enkele dagen gaat ie ineens niet meer .
Gisteravond was het weetr zo ver, na 15 shooten , buiten was het 4 graden, dus daaraan kan het ook niet liggen, werkte het opeens niet ( was rond 21 u s'avonds ).
In potretstand licht het lichtje soms wel, maar op P,S,A,M niet.
soms licht ie , als ie kuren heeft op P. gisteren enkel op potret.
of op automatisch.....
Gisteren bij Bartok Hasselt geweest ; hmmm.... als ie gaat en plots niet meer gaat, moet je die binnennbrengen. 3 weken zijt je het kwijt. Weldra is garantie vervallen en kost je dat 200 euro . dus rap binnenbrengen is de boodschap .
Voor 50 euro krijg ik dan de d100 , is wel 6mp.
Wat raden jullie me aan ?
de camera binnenbrengen ?
andere tips, raad zijn welkom,
Valentino
Comment