Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginner

Heeft er iemand al iets bij ze gekocht trouwens? Alle feedback welkom.

Filip.[/QUOTE]

Ja, ik kocht daar een poos terug een Lumix TZ-1. Meestal bieden ze zeer goede prijzen (zoals meestal bij webshops moet je rekening houden met de verzendkosten), maar soms moet je wat geduld hebben...
    Met naverkoopdienst heb ik geen ervaring

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Lijkt me een uitstekende keuze, en eentje waarmee je zeker het eerste jaar (wellicht langer) content zult zijn, zeker wat de body betreft. Voor de kleinste details van je juwelen, zul je vroeg of laat dichterbij willen...
      Bedankt!

Comment

Iemand ervaring met fotokonijn?

Setje dat ik wil kopen is minder bij hun.

Comment

*** Welk statief zou ik moeten kopen?

Comment

Hey,

Ik heb al mijn materiaal al bij Konijn gekocht, en dat is ondertussen al heel wat
            Nog nooit problemen gehad en altijd een heel scherpe prijs. Ze doen ook absoluut niet moeilijk over garantie of zo.

Je moet soms wel wat wachten omdat het er meestal heel druk is, maar dat is een goed teken niet ???

Groeten,

rudy

www.vogelsvanbelgie.be
            Mvg,
            Rudy
            www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LennyG Bekijk bericht
              *** Welk statief zou ik moeten kopen?
              Manfrotto 055X Pro B statief, met Manfrotto 322RC2 Hd gr Balhoofd is een zeer populaire combinatie hier bij BD. Bij een recente shooting day in de Liereman, waren er misschien wel 4 deelnemers met dezelfde combinatie. Ik heb die combinatie ook en ben er uiterst tevreden over.

Iemand ervaring met fotokonijn?
              Ook van Fotokonijn (Turnhout, bij mij in de buurt) ben ik zeer tevreden. Alleen... zorg dat je er 's morgens vroeg bent (misschien zijn er nog "klantluwe" uren, dan zou ik die graag weten), want het kan er druk zijn! Omdat je een degelijke uitleg krijgt (als je erom vraagt, tenminste), nemen de verkopers echt de nodige tijd per klant. Maar zeer tevreden.

Best is te bestellen via hun webshop, en het dan te gaan ophalen (nadat je de bevestiging gekregen hebt). Dat is doorgaans de snelste manier...
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Manfrotto 055X Pro B statief, met Manfrotto 322RC2 Hd gr Balhoofd is een zeer populaire combinatie hier bij BD. Bij een recente shooting day in de Liereman, waren er misschien wel 4 deelnemers met dezelfde combinatie. Ik heb die combinatie ook en ben er uiterst tevreden over.

Dank u zeer! Als deze op de canon 40d past ( die ik zeer zeker ga aanschaffen ).

Ook van Fotokonijn (Turnhout, bij mij in de buurt) ben ik zeer tevreden. Alleen... zorg dat je er 's morgens vroeg bent (misschien zijn er nog "klantluwe" uren, dan zou ik die graag weten), want het kan er druk zijn! Omdat je een degelijke uitleg krijgt (als je erom vraagt, tenminste), nemen de verkopers echt de nodige tijd per klant. Maar zeer tevreden.

Best is te bestellen via hun webshop, en het dan te gaan ophalen (nadat je de bevestiging gekregen hebt). Dat is doorgaans de snelste manier...
                Ben zelf van Nijlen, dus das idd niet zover. En waarschijnlijk veiliger zo, dan het te laten opsturen!
                Merci voor u info LesC!

Comment

Met plezier gedaan! Tuurlijk past een en ander perfect op de 40D! Het zijn allemaal standaardmaten. Ik heb zelf de 350D, maar lonk intussen naar de 50D, en uiteraard wil ik mijn statief e.d. "meenemen"!

Een persoonlijke vraag: hoe groot ben je? Want als je supergroot bent (>2m) moet je bij aanschaf van een statief daar zeker rekening mee houden.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Met plezier gedaan! Tuurlijk past een en ander perfect op de 40D! Het zijn allemaal standaardmaten. Ik heb zelf de 350D, maar lonk intussen naar de 50D, en uiteraard wil ik mijn statief e.d. "meenemen"!

Een persoonlijke vraag: hoe groot ben je? Want als je supergroot bent (>2m) moet je bij aanschaf van een statief daar zeker rekening mee houden.
                    1m85

Comment

ben helemaal in de war na dit topic te lezen:

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Misschien beter om Nikon D80 te kopen?

Comment

Neen...want de Nikon D80 kan ook kapot gaan, een error geven, etc...
                        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Inderdaad... ik denk niet dat we hier alle argumenten pro en contra moeten herhalen. Zoals Jeroen.k schrijft: elk toestel kan kapot gaan. Err.99 is typisch voor Canon, omdat Nikon gewoon andere codes heeft!
                          Elk toestel heeft zijn voor- en nadelen. Forums zijn typische plaatsen waar mensen problemen melden, zodat men "the big picture" wel eens uit het oog kan verliezen. De 40D is een succesverhaal; miljoenen zijn er verkocht. Het toestel heeft trouwens lang op mijn wenslijst gestaan; is nu min of meer vervangen op dat lijstje door de 50D, niet omwille van mogelijke problemen -want die zijn er voor de 50D eveneens vermeld- maar omdat het alweer nieuwere, betere technologie betreft (denk maar eens aan het LCD schermpje...)
                          Hopelijk helpt deze samenvatting een beetje om je gerust te stellen.

Comment

Ik heb bijvoorbeeld een Sigma SD14 met err 00 20 :P Had er hier ook nog noooit van gehoord (tja, er zitten hier ook niet zoveel mensen met een Sigma SD14...na wat google werk (uitbesteeds ) kwam ik erachter dat het "vaker" voorkwam...maar dan nog maar iets van 10 meldingen op dpreview...kan me niet voorstellen dat er maar een stuk of 20 van de SD14 verkocht zijn (alhoewel? )

Ieder huisje heeft zijn kruisje...enkel van grote jongens worden ze wat meer uitgelicht...
                            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

thnx

Comment

ben helemaal in de war na dit topic te lezen:

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Misschien beter om Nikon D80 te kopen?
                                Beste,

Dat topic komt van mij... Ik wil mij excuseren van je in de war te brengen . Maar heb beslist TOCH de 40D te kopen, want ze hebben mij vertelt dat alleen de mensen die klagen over hun 40D dit in een topic neerschrijven, dat zijn er zeer wat. Maar van de zoooveel canon 40D gebruikers, zijn het er tog maar een paar hoor... Nuja, dit komt zeker niet overal voor, en als het zo is heb je nog je garantie hé!

Nu, ik ga voor de 40D!

Groetjes, Cédric (was er ook van verschoten hoor-_-)

Comment

Working...
                                X