Is er iemand die ervaring heeft met statieven van Giottos? Zijn ze van degelijke kwalitiet? Ik kan ze nieuw kopen voor 45€ en denk toch dat dit goedkoop is en daarom heb ik een beetje schrik voor de kwaliteit ervan.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
statieven van Giottos. Kwaliteit???
Collapse
X
-
-
Ik zou zeggen, probeer ze even uit in de winkel, ik denk niet dat je veel mis kan doen met een statief. Persoonlijk heb ik eentje van KISA in de Fnak gekocht aan 65 euro, en ik ben er zeer tevreden van. Er zijn modellen waar je een draagzak bij krijgt, dat is steeds een pluspunt. Ik heb er geen bijgekregen, maar heb eentje meegebracht van bij Bartok in Hasselt.
DavidCanon met glas...
-
dat statief van giottos komt ook van bartok in hasselt en daar kreeg je er een tas bij aan de helft van de prijsCanon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Comment
-
statieven van Giotto zijn hoge kwaliteit, net zoals de Manfrotto's (en Manfrotto is goedkoper dan Giotto)
maar voor 45 EUR kan je niet veel statief kopen. (ik heb er net eentje gekocht voor een 280 EUR) Ga het gewoon eens uittesten, zet je toestel er op (als het een reflex is met de zwaarste lens) en trek het maximaal uit. zachtjes duwen en zien of het stabiel is ...
Comment
Comment