Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk driver

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sandisk driver

Ik wil mijn laptop meenemen op vakantie, dan kan ik mijn CF-kaart af en toe leegmaken.
    Het probleem is echter dat mijn laptop mijn sandisk cardreader nog niet herkent.
    Ik heb er windows 98 opstaan omdat het geen hele snelle laptop is.
    Ik heb de driver gedownload op www.sandisk.com maar deze driver werkt niet.
    Kan iemand mij aan de juiste driver helpen via een of ander internet adres.
    het type nummer is SDDR-73.
    bvd. Groeten Sambal
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

misschien wil deze wel werken ?

http://www.flashcard.pl/support/drivers/main-frame/drivers_files/Sddr_73.ZIP

Comment

Normaal heb je geen cardreader nodig met compact flash en een laptop, CF is compatible met het PCMCIA slot wat op de meeste laptops dubbel voorkomt.Je hebt enkel een adapterkaartje nodig, prijs ongeveer 8 euro.
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

De driver van anubis werkt ook niet op mijn laptop, dus dan zal bingel wel gelijk hebben, hoe ziet zo'n PCMCIA slot eruit dan kan ik kijken of ik die een heb, zijn er misschien meer mensen die hier ervaring mee hebben?
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Originally posted by jijsambalbij
          De driver van anubis werkt ook niet op mijn laptop, dus dan zal bingel wel gelijk hebben, hoe ziet zo'n PCMCIA slot eruit dan kan ik kijken of ik die een heb, zijn er misschien meer mensen die hier ervaring mee hebben?
          Met deze link heeft u een foto van een PCMCIA Adapter.
          http://www.sdcard.be/Nederlands/store/catalog/adapter.jpg
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
          X