Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera te kopen? HELP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke camera te kopen? HELP

    Sowieso lijkt het me niet echt verstandig om zonder ervaring met welke SLR dan ook foto's te gaan trekken op ski vakantie (vaak voldoende tot veel zonlicht op een spierwitte ondergrond...) Kom je thuis zijn al je "mooie" foto's zwaar uitgebrand...

    Dus mijn gedachte zou ook zijn een instapmodel slr, daar iets deftigere lensen op wellicht EN een degelijke fotocursus om met het materiaal om te kunnen gaan...

    En dan nog zou ik voor de zekerheid dat oude compactje ook gewoon mee nemen
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #17
      Re: Welke camera te kopen? HELP

      Als jullie het er niet mee eens zijn dat ik de sony alpha 700 koop, dan zal ik maar naar jullie luisteren zeker

      Ik gebruik de camera ook voor SPORT, heb ik al gezegd, mijn broer speelt bij cercle brugge ik wil actiefoto's van hem maken...


      Goed, wat dachten jullie van : Canon 450D + lens 18 - 55 IS + lens Canon EF 70-200mm F4.0 L USM + zk. ?

      Groetjes Cédric

      Comment


      • #18
        Re: Welke camera te kopen? HELP

        Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
        Als jullie het er niet mee eens zijn dat ik de sony alpha 700 koop, dan zal ik maar naar jullie luisteren zeker

        Ik gebruik de camera ook voor SPORT, heb ik al gezegd, mijn broer speelt bij cercle brugge ik wil actiefoto's van hem maken...


        Goed, wat dachten jullie van : Canon 450D + lens 18 - 55 IS + lens Canon EF 70-200mm F4.0 L USM + zk. ?

        Groetjes Cédric
        Dan heb je een mooie combinatie, om -als je je materiaal een beetje onder de knie hebt- naar
        hartelust massa's mooie foto's te trekken

        Comment


        • #19
          Re: Welke camera te kopen? HELP

          heb me onlangs ook een dslr gekocht! nikon d40 (zie handtekening) met 2 kitlenzen!

          véél beter dan een compactje dei 2kitlenzen zijn goed maar als het een beetje bewolkt is
          daarom die sigma 50-150mm f2.8 is een droom!
          de body doet (bij instap modellen) niet veel aan de kwaliteit van de foto de lens veel meer!!
          en een lens gaat vaak langer mee dan een body en past vaak op meerdere body's van eenzelfde merk!


          mvg david
          nikon stuff

          Comment

          Working...
          X