Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cinema disc van deltron

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• cinema disc van deltron

hallo
    zijn er hier mensen die dat toestel hebben ,
    zoja kunt ge er uw mening over geven .
    dank bij voorbaat

dat is dezelfde als de multimediaplayer van PIN

ik ben er super tevreden over. multifunctioneel, snel .. MAAR, leest enkel CF kaartjes .. je zal dus een adapter nodig hebben als je andere geheugenkaartjes gebruikt. Is tevens te gebruiken als snelle USB2 cardreader, externe HD op laptop, MP3 speler, presentatietoestel

met 1 klik neem je een backup van je CF kaart, en nadien kan je nakijken of de foto's effectief op je toestel staan. indien gewenst kan je hem op een TV aansluiten en op je hotelkamer een slideshow geven van je foto's en ondertussen MP3tjes afspelen

ik heb wel met een laptop voor dat hij niet meer werkt, maar dat ligt denk ik aan die laptop (de usb muis werkt ook niet meer op die PC)

Comment

Ik ga er mij ook eentje bestellen (40Gb) bij PIN

Comment

Beste Pierewiet,
        Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een digital data player (40Gb) van bij PIN.
        Ik ben er zeer tevreden over, ook al omdat ik op voorhand heb afgewogen waar ik het voor nodig had:
        - CF kaarten overzetten (ook adapter voor andere soorten kaartjes verkrijgbaar bij PIN)
        - Draagbare Backup schijf
        - MP3 muziek beluisteren (headset is niet inbegrepen, moet je indien nodig dus apart kopen)
        - Foto's (en eventueel MPEG1 en MPEG2 film) bekijken op TV.
        Als je er eentje wil kopen, raad ik je wel aan om ook een extra batterij erbij te nemen. Erg lang gaat de batterij niet mee en dan is het handig als je er eentje extra hebt. Je zult voor je eigen moeten uitmaken wat je van een dergelijk toestel verwacht.
        Als je bijvoorbeeld de foto's en/of filmpjes ook op een schermpje op de player wil zien, zul je naar zoiets als de Archos multimedia 120/140 of 340 moeten gaan. Als je het enkel wil gebruiken om je foto's over te zetten ben je waarschijnlijk beter af met zoiets als een X-drive.

vriendelijke groeten
        http://www.myricreaties.be

Comment

mijn bedoeling is ook om er vcdfilms te downloaden en te bekijken ermee (ik geloof da ge op kazaa en imesh een heleboel van die films kan downloaden )
          en aan iedereen bedankt ,'k zie da gunder er kontent van zijt

Comment

Working...
          X