Na uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben over de aankoop van een digitaal fototoestel en accessoires - volgende week mag ik mijn cp5700 afhalen
- worstel ik nog met één vraag.
Er zijn verschillende produkten op de markt die toelaten om je fotos van je compactflash kaart te downloaden en later te transfereren naar je pc. Het begint met een eenvoudige externe harddisk met cf-kaart lezer en het eindigt bij multimedia players die toelaten je fotos en zelfs film op een lcd scherm te bekijken of kan dienst doen als mp3 speler. De prijzen variëren ergens tussen de 250 € en 1000 € al naargelang de mogelijkheden.
Ik heb al een aantal produkten meer in detail bestudeerd oa
- Vosonic X drive
- Vosonic X drive II
- Imagetank
- Vosonic V-MP3H
- Smartdisk
- Digital Data Player Deltron
- Nixvue Vista
- Archos Multimedia Player
- ...
Ik ben er waarschijnlijk nog enkele tientallen vergeten.
Bij mij gaat het vooral om het beheren van fotos, maar het is toch aardig meegenomen als je er ook nog iets anders mee kan doen. Niet?
Wat zijn jullie ervaringen met deze toestellen. Heeft iemand een aanrader?
Groetjes,
Johan

Er zijn verschillende produkten op de markt die toelaten om je fotos van je compactflash kaart te downloaden en later te transfereren naar je pc. Het begint met een eenvoudige externe harddisk met cf-kaart lezer en het eindigt bij multimedia players die toelaten je fotos en zelfs film op een lcd scherm te bekijken of kan dienst doen als mp3 speler. De prijzen variëren ergens tussen de 250 € en 1000 € al naargelang de mogelijkheden.
Ik heb al een aantal produkten meer in detail bestudeerd oa
- Vosonic X drive
- Vosonic X drive II
- Imagetank
- Vosonic V-MP3H
- Smartdisk
- Digital Data Player Deltron
- Nixvue Vista
- Archos Multimedia Player
- ...
Ik ben er waarschijnlijk nog enkele tientallen vergeten.
Bij mij gaat het vooral om het beheren van fotos, maar het is toch aardig meegenomen als je er ook nog iets anders mee kan doen. Niet?
Wat zijn jullie ervaringen met deze toestellen. Heeft iemand een aanrader?
Groetjes,
Johan
Comment