Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 nog nieuw te krijgen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D200 nog nieuw te krijgen ?

Oorspronkelijk geplaatst door De Pat Bekijk bericht
    Volgende week verwacht ik er eentje (D200) in m'n 'brievenbus'.
    Van een gekende BD 'er hier gekocht... Ben benieuwd en wacht vol ongeduld...
    Verdomme, jij was dus die snelle! Dat toestel heeft nauwelijks een half uur te koop gestaan.

Veel plezier ermee.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewok Bekijk bericht
      Help...
      Ik heb mij onlangs een Canon DSLR setje aangeschaft, echter na wat 'spelen' met een Nikon D200 vind ik het zo'n leuk ding (alleen de zoeker al.. + de 2 instelwieltjes zijn mij op maat gegoten) dat ik overweeg om over te stappen (beetje te impulsief geweest toen en daar betaal je achteraf de prijs voor !).

De D300 is mij (nu nog) te duur, ik ben maar een gewone werkmens . 2e hands vind ik wel het overwegen waard maar sta ik wat wantrouwig tegenover, daarbij ben ik nogal erg kritisch..

Maar soit, misschien weet iemand nog ergens een 'verloren' exemplaar liggen ? All hints will be much appreciated.
      Deze winkel geeft aan de D200 nog op voorraad te hebben (gevonden via Kieskeurig.nl) maar ik ken deze winkel verder niet dus hoe betrouwbaar dit is weet ik niet. Wel weet ik dat ik geen 1009 euro meer zou uitgeven voor een D200 wanneer ik voor 250 meer een D300 zou kunnen kopen... En als ik dat niet kon permitteren dan zou ik voor een nieuwe Fuji S5 pro gaan. Dat immers toch zo'n beetje dezelfde camera....
      www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ewok Bekijk bericht
        Help...
        Ik heb mij onlangs een Canon DSLR setje aangeschaft, echter na wat 'spelen' met een Nikon D200 vind ik het zo'n leuk ding (alleen de zoeker al.. + de 2 instelwieltjes zijn mij op maat gegoten) dat ik overweeg om over te stappen (beetje te impulsief geweest toen en daar betaal je achteraf de prijs voor !).

De D300 is mij (nu nog) te duur, ik ben maar een gewone werkmens . 2e hands vind ik wel het overwegen waard maar sta ik wat wantrouwig tegenover, daarbij ben ik nogal erg kritisch..

Maar soit, misschien weet iemand nog ergens een 'verloren' exemplaar liggen ? All hints will be much appreciated.
        In Nederland: Bij Dalsheim Digi-Totaal te Leeuwarden voor € 999
        Bij Azerty Nederland voor € 1207,20
        Bij www.budgetfoto.nl voor € 1244 (maar staat geen voorraad bij dus???)
        Bij online-systems.nl voor € 1318
        In Duitsland: bij pro-digital-koblenz voor € 888, met 18-135 DX voor € 1117 met 18-200 VR voor € 1437
        bij nexxtdirect.de of lcdtv.de Laufenburg voor € 895
        bij 1Deins Keulen voor € 949,11
        bij Snogard in Frechen nabij Keulen € 1049,90
        bij fotokoch met Sigma AF 3,5-5,6/18-50 DC € 999
        bij foto-palme voor € 999 (andere sets vind je: hier

En bij Topfoto in Duren een 2e hands voor € 599.

Ik hoop dat dit je wat helpt bij je zoektocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Verdomme, jij was dus die snelle! Dat toestel heeft nauwelijks een half uur te koop gestaan.

Veel plezier ermee.
          Met de kat uit de boom kijken kun je wel eens blijven kijken.
          mvg
          Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht

Veel plezier ermee.
            Ik denk toch dat deze al 'iets' langer hier te koop stond hoor.

Als ik me niet vergis heb ik de D200 hier toch al regelmatig eens aangeboden gezien.
            http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

Comment

Beste mensen,

Nogmaals dank voor de goede raad - jullie maken mijn keuze echter niet makkelijker-, ik kom nu al slaap tekort .
              Een nieuwe D200 loont niet meer, zover ben ik het met jullie eens. Ik heb alvast wat stof tot nadenken en laat alles nu even bezinken...
              A picture a day, keeps the doctor away.

Comment

Een beetje heel laat... klein jaartje of zo...
                Maar de prijs voor een Nikon d200 nieuwe (body) staat nu voor 480 euro in de fnac in Leuven!!
                Moest je nog altijd niet kunnen slapen...

Comment

Working...
                X