Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 nog nieuw te krijgen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D200 nog nieuw te krijgen ?

Help...
    Ik heb mij onlangs een Canon DSLR setje aangeschaft, echter na wat 'spelen' met een Nikon D200 vind ik het zo'n leuk ding (alleen de zoeker al.. + de 2 instelwieltjes zijn mij op maat gegoten) dat ik overweeg om over te stappen (beetje te impulsief geweest toen en daar betaal je achteraf de prijs voor !).

De D300 is mij (nu nog) te duur, ik ben maar een gewone werkmens . 2e hands vind ik wel het overwegen waard maar sta ik wat wantrouwig tegenover, daarbij ben ik nogal erg kritisch..

Maar soit, misschien weet iemand nog ergens een 'verloren' exemplaar liggen ? All hints will be much appreciated.
    A picture a day, keeps the doctor away.

Re: Nikon D200 nog nieuw te krijgen ?

ik zou dan toch niet twijfelen voor een tweedehands, er staat vandaag trouwens eentje met grip aangeboden op dit eigenste forum.

Nieuw zijjn er naar mijn weten niet meer te krijgen.

Comment

ik heb al verschillende spullen gekocht via belgium digital: nooit miserie mee gehad, altijd vriendelijke mensen ontmoet, altijd (minstens) een kop koffie aangeboden gekregen, en, vooral, nooit bedrogen geweest.
      D200 staat niet meer in de officiële Nikon-prijslijst, maar nog wel nieuw in aanbieding als ik zo ga kijken op de websites van een aantal bekende fotowinkels. Gezien de huidige tweedehandsprijzen zou ik echter niet twijfelen.
      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

goh tweedehands in fotomateriaal is zoals ander echt hobby materiaal

wanneer de x5000 uitkomt dan switchen een aantal x4999 gebruikers en verkopen hun 'oud' toestel. die toestellen zijn dan 1 jaar oud en hebben nog een heel leven voor zich!

meerdere x4998 en x4997 gebruikers zullen dan ook overstappen naar zon nieuw modelletje en hun ouder (2 a 3 jaar) toestel aan zeer zachte prijzen op de markt plaatsen!

't is dus niet dat je de "rommel" van een ander overkoopt
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Ik heb niet naar de prijs gekeken, maar in de Saturn op de boomsesteenweg(a12) in Wilrijk (naast ikea) stond vandaag nog een doos van een D200 in de rekken.
          mss wel ff bellen...
          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
            Ik heb niet naar de prijs gekeken, maar in de Saturn op de boomsesteenweg(a12) in Wilrijk (naast ikea) stond vandaag nog een doos van een D200 in de rekken.
            mss wel ff bellen...
            Jo.
            Ik heb er daar ook nog eentje gezien. Iets in de 800-900 euro.
            mijn website

Comment

nog niet nagedacht over de gans nieuwde D90 ? Voor 1300€ ben je ook goed geinstalleerd lijkt me.

R
              Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Evt ook Fuji S5 (zelfde fysische body) dacht ik voor 7 à 800 €

Jo.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

Comment

Alvast dank aan allen voor de reacties, misschien moet ik toch maar voor een 2e handse D200 gaan.

Evt ook Fuji S5 (zelfde fysische body) dacht ik voor 7 à 800 €
                  Heb ik ook aan zitten denken, echter is dit 'slechts' een 6MP (verbeter mij aub als ik ongelijk heb), ik wil graag de optie om nog een beetje te croppen ook.
                  A picture a day, keeps the doctor away.

Comment

De Fuji S5 pro heeft 12Mp, en kost nog amper 761€ bij konijnenberg
                    D800 en een goed glasservies

Comment

12, lol
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Fuji heeft eigenlijk 2 x 6 miljoen pixels die geinterpolleerd worden tot 12 milj, je kan met de Fuji evengoed croppen als met een Nikon D2X(s) die 12 milj echte pixels heeft, laat dat je zeker niet afschrikken.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb mijn D200 ook nog nieuw gekocht. Het was wel n showmodel maar verkeerde nog in perfecte staat. Gewoon naar de fotozaak gaan en vragen of ze nog een showmodel over hebben. Je krijgt er dan nog 2 jaar garantie op, dus mocht er dan iets aan schelen heb je nog altijd je garantie

Comment

Ik heb de mijne tweedehands gekocht via ebay, begin dit jaar. Geen spijt van gehad, geen enkel probleem tegengekomen!

R

Comment

Volgende week verwacht ik er eentje (D200) in m'n 'brievenbus'.
                              Van een gekende BD 'er hier gekocht...

Ben benieuwd en wacht vol ongeduld...
                              http://depat3103.wix.com/pvanwaesphotography

Comment

Working...
                              X