Re: Sony Alpha 900 24,6 mp FF
Ah dus alle foto's die nu online staan op fora en reviewsites van de A900, zijn per definitie gemaakt door, ik citeer, "35dertigste rang fotograaf" en dus niet representatief. En al de foto's van de Nikon/Canon/... equivalenten zijn gemaakt door pro fotografen.
Want zo zwart/wit stel jij het. Jij gaf evengoed links naar voorbeeldfoto's, maar als anderen er tonen, zijn ze niet representatief of relevant.
Kijk, dat snap ik dus niet. Waarom zou een mening van een BD lid met zijn eigen foto's van zijn nieuwe camera, meer waarde hebben dan een mening van de honderden andere bronnen op het internet, van Engelstalige fora, van artikels, van reviewers etc...
Is dat multimediaal chauvinisme ofzo?
Tuurlijk is hij positief, veel camera voor weinig geld.
In hetzelfde artikel is er ook een hele alinea over het ruis dat al aanwezig is op ISO 200. Iets dat ik hier al 5x laten vallen heb, maar dat werd afgedaan als uitzuigduimerij.
Ik vind dat Puerte nu wel Reichmann moet bestempelen als Nikonfanboy, net als alle anderen die durven kritiek geven op de A900. Ondanks het feit dat Reichamn duidelijk de A900 gekocht/gekregen heeft er gewoon gebruik van maakt naast zijn andere camera's.
Oorspronkelijk geplaatst door puerte
Bekijk bericht
Want zo zwart/wit stel jij het. Jij gaf evengoed links naar voorbeeldfoto's, maar als anderen er tonen, zijn ze niet representatief of relevant.
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel
Bekijk bericht
Is dat multimediaal chauvinisme ofzo?
Oorspronkelijk geplaatst door Taxy
Bekijk bericht
In hetzelfde artikel is er ook een hele alinea over het ruis dat al aanwezig is op ISO 200. Iets dat ik hier al 5x laten vallen heb, maar dat werd afgedaan als uitzuigduimerij.
Ik vind dat Puerte nu wel Reichmann moet bestempelen als Nikonfanboy, net als alle anderen die durven kritiek geven op de A900. Ondanks het feit dat Reichamn duidelijk de A900 gekocht/gekregen heeft er gewoon gebruik van maakt naast zijn andere camera's.
Comment