Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 900 24,6 mp FF

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Sony Alpha 900 24,6 mp FF

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
    Eindelijk eens iemand die zegt, wat ik al gedurende lange tijd denk.... HULDE!
    Zo is dat en wat mij betreft hoeft dit topic niet meer voor mij... blijkbaar is het uitgemond in het absoluut gelijk willen halen en onderuit schoffelen van anderen...
    Sommige mensen maken daar blijkbaar een sport van. Jammer want op dit forum zitten een aantal mensen waar we nog iets kunnen van leren.
    https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

AUB, dit topic nog niet sluiten. Er moeten eerst nog minimum 4 replies bijkomen.
      Dan kan ik tenminste zeggen dat er over de A900 nog meer werd geluld dan over de Nikon D2X(die topic had 500 replies)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
        Beste PSG
        Ik ben lang geleden gestopt met het plaatsen van foto's omdat ik doodmoe werd van opmerkingen zoals;
        - te licht
        - te donker
        - niet scherp genoeg
        - te scherp
        .........

Een foto behoort aan de wand beoordeeld te worden, dan zien we allemaal hetzelfde.
        Klopt inderdaad.Sommigen krijgen bij haast elke foto veel reakties en andere mooie,originele beelden gaan "ongemerkt" voorbij.Het is dus vaak zoals PSG ook zegt een beetje "ons kent ons".
        Last edited by roadrunner; 23 december 2008, 08:47.
        Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          AUB, dit topic nog niet sluiten. Er moeten eerst nog minimum 4 replies bijkomen.
          Dan kan ik tenminste zeggen dat er over de A900 nog meer werd geluld dan over de Nikon D2X(die topic had 500 replies)
          Dit topic is helaas TE veel om zeep geholpen door fervente sony-haters om er nog iets zinnigs van te maken.. Anyway, nog 2 reply's en je bent er... Blijkbaar mag en kan het niet van de 'gevestigde orde' hier, dat een outisder als Sony een goed toestel maakt dat in ieder geval geen last heeft van ERR99 Voor de fun zal ik er nog maar es een hele mooie quote, die ik op dyxum gelezen heb, bij doen.. If you want to have every week a new firmware-update, buy a canon...

Comment

Blijkbaar mag en kan het niet van de 'gevestigde orde' hier, dat een outisder als Sony een goed toestel maakt
            Als we dan toch sentimenteel gaan doen.. Outsider mijn "..."

Ik beschouw Sony gewoon als een elektronicareus die zo veel mogelijk $$$$$$ van elke mogelijke groeimarkt probeert mee te pikken. In welk segment zijn ze immers niet actief?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht

Ik beschouw Sony gewoon als een elektronicareus die zo veel mogelijk $$$$$$ van elke mogelijke groeimarkt probeert mee te pikken. In welk segment zijn ze immers niet actief?

amai, welke hond heeft u gebeten? Geldt dat niet ook voor Canon en Nikon? Trouwens, over groeimarkt gesproken, Sony was al actief in de digitale fotowereld lang voor Canon als Nikon. Ik denk dat juist zei de grootste traditie hebben.
              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht

Ik denk dat iedere electronicareus voor de $$$$$ gaat, dus ik begrijp je standpunt niet..de overige camera-fabrikanten zullen het voor de artistieke kwaliteiten van 's werelds fotografen doen zeker.....jaja.....

Comment

Ik denk dat iedere electronicareus voor de $$$$$ gaat, dus ik begrijp je standpunt niet..de overige camera-fabrikanten zullen het voor de artistieke kwaliteiten van 's werelds fotografen doen zeker.....jaja.....
                  Natuurlijk wil elke firma geld verdienen, maar je kan het grote Sony toch moeilijk als underdog beschouwen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht

amai, welke hond heeft u gebeten? Geldt dat niet ook voor Canon en Nikon? Trouwens, over groeimarkt gesproken, Sony was al actief in de digitale fotowereld lang voor Canon als Nikon. Ik denk dat juist zei de grootste traditie hebben.
                    Het woordje outsider

Comment

Dit topic is helaas TE veel om zeep geholpen door fervente sony-haters om er nog iets zinnigs van te maken..
                      OK, toon mij één post of comment uit dit topic waaruit zwart op wit blijkt dat de poster een fervente Sony-hater is. Gooi het aub in de groep. Please!

Zeer benieuwd naar die zin, dat woord of die alinea waarop uw diabolisering gebaseerd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        OK, toon mij één post of comment uit dit topic waaruit zwart op wit blijkt dat de poster een fervente Sony-hater is. Gooi het aub in de groep. Please!

Zeer benieuwd naar die zin, dat woord of die alinea waarop uw diabolisering gebaseerd is.
                        Gewoon effe naar boven kijken...
                        http://www.digifotofreak.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht

ik denk dat tussen de inmiddels 500 post wel een of ander terug te vinden is...

Comment

ik denk dat tussen de inmiddels 500 post wel een of ander terug te vinden is...
                            Voorspelbaar, maar wrong answer. Geef mij iets concreet.

Comment

Echt een GE-WEL-DIG topic om te lezen dit..!

Niet omdat ik er nu zoveel opsteek van de A900 (behalve dan toch nog wel wat uit een aantal posts van Puerte )

Maar wel omdat dit topic het schoolvoorbeeld van een druk bezocht forum is met mensen die, uiteraard, verschillende meningen hebben...iedereen wil elkaar overtuigen van hun eigen gelijk...en voor diegenen die gelijk hebben...tja...ik kan het me voorstellen...het moet voelen als naar een blauwe auto te wijzen...en zeggen "Dat is nog eens een mooie blauwe auto..." Waarop een aantal omstanders reageert..."Helemaal niet...die auto is rood...!" Sta je dan met je mond vol tanden...je bent toch niet gek...je ZIET toch dat die auto blauw is...en hoe hard je het ook uit probeert te leggen...men blijft volhouden dat die auto rood is...enkel omdat hun auto al blauw is en er is geen ruimte voor twee blauwe auto's in dit beeld...sterker nog...ze eisen zelfs bijna dat je gaat bewijzen dat je niet kleurenblind bent..!!! Ik voel de frustratie met je mee...jij...die blijft geloven in je eigen ogen...de auto is ECHT blauw...

Dat gezegd hebbende blijft er één ding als een keiharde betonnen paal boven water staan..! De A900 is op papier een camera die alleen staat in zijn (prijs)klasse...voor dat geld ga je nergens "meer camera" vinden..! Of hij daarom ook beter is als anderen? Dat is voor iedereen voor zich om te bepalen...of een camera goed is wordt door meer bepaald dan enkel zijn technische gegevens...dat moet de praktijk uitblijken...ga je op de 900 pixels max die je hier op BD mag posten het verschil zien tussen deze A900 en welke andere goede SLR dan ook...? Ik betwijfel het...wel kunnen we daarin een verschil zien tussen de verschillende mannen en vrouwen achter de camera...en draait het daar uiteindelijk niet allemaal om???

Zoals zovaak gezegd....slechte DSLR's worden niet meer gemaakt...wel eigenaardige, overdreven dure, overdreven goedkope, etc....

Ik ben alvast benieuwd de eerste prachtige foto's genomen met een A900 te mogen aanschouwen..!
                              Mijn objectieven zijn all round...

Comment

If you want to have every week a new firmware-update, buy a canon...
                                Dat zegt vooral veel over het gebrek aan kennis van de poster op dyxum
                                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                                Dat gezegd hebbende blijft er één ding als een keiharde betonnen paal boven water staan..! De A900 is op papier een camera die alleen staat in zijn (prijs)klasse...voor dat geld ga je nergens "meer camera" vinden..!
                                Hmmm hoe je dit wil verzoenen met de rest van je post???
                                Meer camera is immers totaal afhankelijk van het gebruik dat iemand ervan verwacht. Hoe goed die op papier is dat is afhankelijk van de gebruiker.

Comment

Working...
                                X