Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 vs Fuji S5 pro: een nieuwe ronde?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D200 vs Fuji S5 pro: een nieuwe ronde?

En de D90 vind ikzelf geen uitdaging.
    Ik denk dat de D90 dezelfde uitdaging kan hebben als de D2(3)(7)00 als je beperkt tot de PSAM mode en een camera afkeuren omdat die teveel op de consumer gericht is? Dan snap ik niet wat je met een D50 deed?
    Volgens mij is elke camera op de consumer gericht, al variëren de consumers wel per type.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

De D50 was mijn instapmodel. Die had ik gekregen voor mn 18de verjaardag. Een D200 vragen voor mn verjaardag vond ik erover

Comment

Ik denk dat op dit ogenblik de Fuji S5 Pro prijs/kwaliteit het beste toestel is dat je kan kopen, kost nu NIEUW een 700€ dacht ik, vorig jaar was dat nog 1500€
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

idd, te vinden tussen 700-800€...
          (D80 + grip is bijna evenveel)
          maar is ruis effectief ook goed? (lees dat bijna overal)
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
            idd, te vinden tussen 700-800€...
            (D80 + grip is bijna evenveel)
            maar is ruis effectief ook goed? (lees dat bijna overal)
            De Fuji S5 Pro staat bij mij nog altijd op de 3de plaats qua ruisbehandeling ( wat betreft de toestellen met Nikonvatting he ), op 1 en 2 staan de Nikon D3 en D700, dan de Fuji, gevolgd door de D300.
            Om nog maar te zwijgen over de prachtige kleuren die de Fuji genereert. Enige nadeel is dat het toestel minder snel is dan een D200.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              De Fuji S5 Pro staat bij mij nog altijd op de 3de plaats qua ruisbehandeling ( wat betreft de toestellen met Nikonvatting he ), op 1 en 2 staan de Nikon D3 en D700, dan de Fuji, gevolgd door de D300.
              Om nog maar te zwijgen over de prachtige kleuren die de Fuji genereert. Enige nadeel is dat het toestel minder snel is dan een D200.
              maar trager dan de D50 kan hij toch moeilijk zijn é.

ben ook aan het denken om D200 in tweedehands te kopen..
              echter zal ik wel aan de nieuwprijs van S5 raken.. (wel met grip)
              maarja, dan weet ik het niet...
              Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Working...
              X