Re: Canon 40D error 99 it's death...
Mijn zoon heeft ook prijs met de 40D, error 99 , met alle lenzen ook van canon, zelfs pas nieuwe 100-400mm en 100mm macro.
Die 40D is natuurlijk al enkele maanden uit garantie .
Vind het wel overdreven van een camera, dat die na 13000 kliks de geest geeft.
Zeker als er al zoveel mensen mee te maken krijgen.
Dan zijn dit gewoon geen goede materialen in de camera, ze mogen er dan al veel van verkopen, toch moeten ze meer dan enkele jaren meegaan.
Al decenia lang canon hier, mijn schoonbroer net het andere, de nikon familie, wij al 3 kapotte camera's, zij met nikon geen enkele.
Canon veegt er gewoon zijn broek aan...
In de autobranche roepen ze de auto's terug, hier gebaart canon van kromme haas.
Jammer, was altijd tevreden van canon, buiten de pannes.
De volgende zou weer een canon geworden zijn, daar kom ik nu op terug, trop is teveel.
Mijn zoon heeft ook prijs met de 40D, error 99 , met alle lenzen ook van canon, zelfs pas nieuwe 100-400mm en 100mm macro.
Die 40D is natuurlijk al enkele maanden uit garantie .
Vind het wel overdreven van een camera, dat die na 13000 kliks de geest geeft.
Zeker als er al zoveel mensen mee te maken krijgen.
Dan zijn dit gewoon geen goede materialen in de camera, ze mogen er dan al veel van verkopen, toch moeten ze meer dan enkele jaren meegaan.
Al decenia lang canon hier, mijn schoonbroer net het andere, de nikon familie, wij al 3 kapotte camera's, zij met nikon geen enkele.
Canon veegt er gewoon zijn broek aan...
In de autobranche roepen ze de auto's terug, hier gebaart canon van kromme haas.
Jammer, was altijd tevreden van canon, buiten de pannes.
De volgende zou weer een canon geworden zijn, daar kom ik nu op terug, trop is teveel.
Comment