Re: Canon 40D error 99 it's death...
Maar dat is het ook hè. Er zijn enorm veel 40D's verkocht en al die mensen die geen problemen ondervinden zul je ook niet horen. Er is tenslotte niemand die hier een draadje start in de zin van "Ik heb mijn 40D al een jaar en heb nog nooit problemen ermee gehad" Zou je een percentage willen berekenen dan zou je bijv. hier op BD een poll moeten starten.
Dit ben ik volledig mee je eens. Áls er dan een probleem optreedt met je camera (maakt natuurlijk niet uit welk type het betreft) dan zou dit mijns inziens binnen 2 tot hooguit 3 weken afgehandeld moeten zijn. Zéker als het een probleem is wat zich vaker voordoet.
Ik ben mij er ook steeds wel bewust van dat mijn 40D ook problemen zou kunnen gaan geven. En dan heb ik ook pech gehad. Zeker nú aangezien de garantie op mijn 40D inmiddels is verlopen. (Nederland hè, slechts één jaar officieel garantie en daarna wordt het een juridisch gevecht om iets onder garantie hersteld te krijgen)
Oorspronkelijk geplaatst door Neos
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Neos
Bekijk bericht
Ik ben mij er ook steeds wel bewust van dat mijn 40D ook problemen zou kunnen gaan geven. En dan heb ik ook pech gehad. Zeker nú aangezien de garantie op mijn 40D inmiddels is verlopen. (Nederland hè, slechts één jaar officieel garantie en daarna wordt het een juridisch gevecht om iets onder garantie hersteld te krijgen)
Comment