Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D300 op ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D300 op ebay

Het vermoeden werd gisteren uiteindelijk door eBay bevestigd, luttele uren nadat ik hen had geinformeerd over de aanbieding, werd ze volledig geannuleerd door eBay en kreeg ik een standaardmailtje met wat ik moest doen als ik toch al betaald zou hebben...

Voorlopig dus nog geen camera voor mij, ik blijf verder zoeken, maar dan meer op konijnenberg en het aangeboden-forumdeel hier denk ik

Bedankt allemaal voor de tips en ervaringen!

Comment

Nu is die veiling afgelopen voor <500€, terwijl ik op konijnenberg zie dat dit toestel met die lens >1500€ kost.
      No ****** way. Je hoort toch beter te weten.

Zeg niet dat je al betaald had...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BeArt Bekijk bericht
        Het vermoeden werd gisteren uiteindelijk door eBay bevestigd, luttele uren nadat ik hen had geinformeerd over de aanbieding, werd ze volledig geannuleerd door eBay en kreeg ik een standaardmailtje met wat ik moest doen als ik toch al betaald zou hebben...

Voorlopig dus nog geen camera voor mij, ik blijf verder zoeken, maar dan meer op konijnenberg en het aangeboden-forumdeel hier denk ik

Bedankt allemaal voor de tips en ervaringen!
        U heef toch even kunnen dromen van de D300, zoals ik van de 25 miljoen in de staatsloterij: alleen had ik meer kans dan u op de D300 voor 500 euro.

Comment

Hoe kunnen die mensen je account hacken? Is dat omdat iedereen een zwak paswoord kiest?

Mvg
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            U heef toch even kunnen dromen van de D300, zoals ik van de 25 miljoen in de staatsloterij: alleen had ik meer kans dan u op de D300 voor 500 euro.
            Dat denk ik toch echt niet
            Ik ben op zoek naar een MB-20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Hoe kunnen die mensen je account hacken? Is dat omdat iedereen een zwak paswoord kiest?
              Mvg
              Niet persé.
              Meestal gebeurt het als volgt:
              je krijgt een e-mail binnen waarbij een hacker via een truukje je laat inloggen in uw eBay account. Alleen ziet de login-pagina er alleen maar uit als eentje van eBay maar uw login en paswoord worden naar de hacker gestuurd.

Daarom altijd inloggen via de login-pagina van eBay zelf die je kent, nooit via een link in een e-mail ook al ziet alles er OK uit. Als je al ingelogd bent en je wordt later een 2de keer gevraagd om in te loggen: niet doen!
              eBay gebruikers kunnen hun eigen webpagina maken op de eBay site. Die wordt (werd?) dikwijls door hackers gebruikt om een fake login-pagina te maken die eruit zag als een echte eBay login (met een echte eBay URL). Je was dus al ingelogd, via één of ander smoesje werd je naar die fake login gelokt en plots moest je opnieuw inloggen... Klopt natuurlijk niet maar er liepen er toch veel in.

Comment

Working...
              X