Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine broer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kleine broer

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Ook als je IS hebt/had?
    Zou kunnen Kijk maar eens hier ABOHZIS
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Ik zou moest ik een extra toestel aankopen dat aan het zakformaat moet voldoen de originele toer op gaan en een pocket kopen die tot 10meter diep waterdicht is, en tegen zand en stof kan:

This website is for sale! h20camera.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, h20camera.com has it all. We hope you find what you are searching for!

Nog enkele modellen:

Dan hoef je je toestel ook niet achter te laten als je even gaat zwemmen of door wat modder moet... gewoon afspoelen achteraf
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeterMac Bekijk bericht
        Hi Ascensor,

Ben je per sé op zoek naar een Canon ?
        Zelf heb ik pocketje van Sony, zo'n DSC-T100 en ik ben daar supertevreden van. Mijn vriendin bedient dit toestel meestal en ondanks het feit dat het geen "knoppekesmadam" is bereikt ze er een heel goed resultaat mee.
        De T100 is al ietsje ouder maar ik vermoed dat de nieuwe T-reeks (T300, T70 en T2) er zeker niet op achteruitgegaan zijn en een 3,5inch aanraakscherm is toch echt wel mooi op een point-and-shoot toestelletje, niet ?

hope this helps,
        PeterMac
        De T-reeks van Sony is een design model. Ik prefereer persoonlijk de W-reeks. Die zijn minder slank maar leveren doorgaans wel betere plaatjes af.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
          Ik zou moest ik een extra toestel aankopen dat aan het zakformaat moet voldoen de originele toer op gaan en een pocket kopen die tot 10meter diep waterdicht is, en tegen zand en stof kan:

This website is for sale! h20camera.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, h20camera.com has it all. We hope you find what you are searching for!

Nog enkele modellen:

Dan hoef je je toestel ook niet achter te laten als je even gaat zwemmen of door wat modder moet... gewoon afspoelen achteraf
          Ben van exact dezelfde mening. Als ik een packet koop, moet hij een meerwaarde hebben tov mijn reflex (buiten compact zijn). Zo een sterke waterdichte camera! Deze kan altijd mee (ook als we gaan kajakken bv...)

greetz,
          www.fotopie.be
          Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Design hoeft niet echt.

Die waterdichte Pentax lijkt me wel aardig, al vraag ik me dan af of je wel nog scherpe foto's kan maken met een natte lens.
            Over de kleine Sony-cameraatjes heb ik al heel wat mindere commentaren gehoord.

Doei!

Comment

Ik moet nu nog niet kiezen (ga wachten om het als nieuwjaarsgeschenk aan mijn vriendin te geven ), maar twijfel ook tussen pentax W60 en Minolta 1030... Pentax is goedkoper, ook waterdicht, maar niet zo sterk als de minolta. De minolta is wel sterker, maar is duurder en werkt niet met SD...

ivm water op de lens: het zal wel geen wondermiddel zijn, maar blijkbaar zit er een coating op de lens die water beter 'afstoot'. Als er toch wat blijft hangen, zul je moeten kuisen.

Als zou ik dit niet echt een probleem vinden. Onder water heb je hier geen last van, maar vooral; ik wil een waterdichte sterke camera omdat we die gewoon overal kunnen meenemen. Wij trekken nogal graag de natuur in, (wandelen, fietsen, kajakken,...) en dan ben je zekerder met een sterke waterdichte camera

greetz,
              www.fotopie.be
              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Working...
              X