Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw materiaal aangeschaft...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw materiaal aangeschaft...

Gisteren mij de canon 40D aangaschaft, wat een verschil met mijn vorige 350D. Daarbij ook de flitser Canon 580 speedlite EX II. Graag zou ik wat foto's bezichtigen die gemaakt zijn met dit materiaal, en jullie ervaringen hiermee.
    Nog een belangrijke vraag, kun je met de 40D de camera aansluiten op een laptop, tuurlijk da, maar mijn vraag is eigenlijk... als hij aangesloten is of je dan op de laptop kunt zien wat je gaat fotograferen en dit ipv op het Lcd scherm met live view? Met andere woorden dat je dan op je laptop de scherpstelling kunt zien, ook zeer interessant voor macro! Alvast bedankt.
    Last edited by SteFoto; 25 juli 2008, 15:39.
    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

Re: Nieuw materiaal aangeschaft...

Foto's gemaakt met de 40D kan je op mijn site zien.
    De flitser heb ik niet
    Mvg Tim

Comment

Kan je zelf geen foto's maken !

Dan kan je der ook naar kijken en proberen te zien wat beter kan
      wat je zelf doet doe je meestal beter ;

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SteFoto Bekijk bericht
        Gisteren mij de canon 40D aangaschaft, wat een verschil met mijn vorige 350D. Daarbij ook de flitser Canon 580 speedlite EX II. Graag zou ik wat foto's bezichtigen die gemaakt zijn met dit materiaal, en jullie ervaringen hiermee.
        Nog een belangrijke vraag, kun je met de 40D de camera aansluiten op een laptop, tuurlijk da, maar mijn vraag is eigenlijk... als hij aangesloten is of je dan op de laptop kunt zien wat je gaat fotograferen en dit ipv op het Lcd scherm met live view? Met andere woorden dat je dan op je laptop de scherpstelling kunt zien, zeer interessant voor macro! Alvast bedankt.
        alvast proficiat met je aankoop... De 40D is een prima camera

wat betreft je vraag ivm live view naar de laptop sturen, ik denk niet dat dat gaat en geloof me : handig zou het niet zijn... ga je elke keer als je de natuur intrekt voor macro's te maken je laptop meezeulen?
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Tja... als iedereen zo reageert dan hoeft niemand hier nog te zijn, alvast bedankt voor je moeite DIGIPICS
          Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

Comment

Tja als iedereen zo reageert dan hoef niemand hier nog te zijn, alvast bedankt voor je moeite DIGI....
            man man man toch... 1 reactie die de mensen niet aanstaat en ze bollen het al af. komaan zeg welke schoenmaat heb je misschien dat er zo snel op je tenen getrapt wordt? Ticor geeft je een antwoord over foto's met de 40D en ik beantwoord je vraag ivm live view naar de computer.

Ik begin stilaan het vliegend schijt te krijgen met mensen wiens lont zo kort is dat de ontploft bij de minste reactie die hun niet aanstaat.

En trouwens, je zegt : als iedereen zo reageert... staan de andere antwoorden je dan niet aan misschien. god zeg!
            Nieuwe site

Comment

Tja... als iedereen zo reageert dan hoeft niemand hier nog te zijn, alvast bedankt voor je moeite DIGIPICS

Wel dat is het juist, wie doet er moeite voor BD'rs met dergelijke houding.
              Er was niet véél nodig om je uit je tent te lokken he maatje.

MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Tuurlijk staan deze mij aan, ik ben zelfs al gaan kijken naar je mooie site. Trouwens wie ontploft hier?

Comment

Tuurlijk staan deze mij aan, ik ben zelfs al gaan kijken naar je mooie site. Trouwens wie ontploft hier?
                  ontploffen is misschien veel gezegd maar zo'n reactie op 1 antwoord dat je niet aanstaat vind ik toch wat te fel hoor... en tegenwoordig loopt het forum over van zulke zaken (het is heus niets persoonlijk hoor)...
                  Nieuwe site

Comment

Sorry hoor, het was zeker niet kwaad bedoeld van mij, in tegendeel, maar geef nu zelf toe..met zo'n antwoord was of kom ik niet verder hé. Ik ben een beginnend fotograaf (hobby) dus kom ik hier met goede bedoelingen om veel, zeer veel te leren. Natuurlijk jongens en meisjes je mag zo niet alles gaan dramatiseren ook hé. Allé en nu zand erover, Groetjes

Comment

Sorry hoor, het was zeker niet kwaad bedoeld van mij, in tegendeel, maar geef nu zelf toe..met zo'n antwoord was of kom ik niet verder hé. Ik ben een beginnend fotograaf (hobby) dus kom ik hier met goede bedoelingen om veel, zeer veel te leren. Natuurlijk jongens en meisjes je mag zo niet alles gaan dramatiseren ook hé. Allé en nu zand erover, Groetjes
                      Sorry maar mijn antwoord is om je op het goede spoor te zetten, kijken wat anderen doen kan leuk zijn, maar brengt je eigenlijk niks bij, kijken wat je zelf doet en corrigeren waar nodig is de weg om volgen.

MVG, Jeff

Comment

maar geef nu zelf toe..met zo'n antwoord was of kom ik niet verder hé.
                        misschien niet maar uw antwoord daarop draagt ook niet veel bij aan de topic he

Ik ben een beginnend fotograaf (hobby) dus kom ik hier met goede bedoelingen om veel, zeer veel te leren. Natuurlijk jongens en meisjes je mag zo niet alles gaan dramatiseren ook hé. Allé en nu zand erover, Groetjes
                        geloof me, je gaat hier veel veel heeeel veel leren want hier zitten heel capabele en ervaren fotografen (ben zelf ook nog maar zo'n 2 jaar bezig hoor). Afin, nu camera in de hand en foto's gaan nemen

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Sorry maar mijn antwoord is om je op het goede spoor te zetten, kijken wat anderen doen kan leuk zijn, maar brengt je eigenlijk niks bij, kijken wat je zelf doet en corrigeren waar nodig is de weg om volgen.
                        dat klopt ook mijn beste Jeff
                        Nieuwe site

Comment

Eigenlijk hé, was het eerste deel van mijn vraag meer bestemd voor mijn vrouw, om haar te overtuigen met foto's die gemaakt zijn met de 40D van de (goede) aankoop die ik gedaan heb. Je weet hoe dat dat gaat hé...

Comment

Eigenlijk hé, was het eerste deel van mijn vraag meer bestemd voor mijn vrouw, om haar te overtuigen met foto's die gemaakt zijn met de 40D van de (goede) aankoop die ik gedaan heb. Je weet hoe dat dat gaat hé...
                            dan had je dat moeten posten VOOR je aankoop nu heb je toch je camera... weet wel hoe dat gaat hoor

afin, afsluiten hier want ik vertrek naar Suikerrock

Veel fotoplezier dit weekend
                            Nieuwe site

Comment

Op deze site http://www.pixel-peeper.com/ kan je camera + lens kiezen en daarvan voorbeeldjes zien... Flash kan je nu wel niet kiezen maar ben er zeker van dat je toch wel een hoop 40D foto's, gemaakt met een lens als de jouwe, zal terugvinden.

Comment

Working...
                              X