Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nikon D700 ?

    - batterijverbruik is teleurstellend - na 250 beelden al plat (vergelijkbaar met D200). Ik heb wel veel het LCD-schermpje gebruikt, maar toch...
    Dat had ik met m'n D300 ook, toen 'm na 300 foto's een lege batterij aangaf.
    Na een 5 tal laadbeurten passeerde ik de 1000 beelden.
    Geen nood, enkel wat geduld.

    Comment


    • Re: Nikon D700 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
      Antoine, maak je geen zorgen...je gaat versteld staan...

      Overigens, proficiat met je FX-model...


      mvg,

      Roland
      Ik maakte mij toch wel een beetje zorgen.
      De camera bleek niet goed te zijn.
      Vanmorgen met Nikon gebeld, heb een aantal handelingen moeten uitvoeren en kreeg toen het advies de camera onmiddellijk terug te brengen naar de winkel.
      Dus weer naar Maastricht. Daar het verhaal van Nikon verteld, ik kreeg onmiddellijk mijn geld terug.
      Ja, daar stond ik dan in dat mooie Maastricht, maar wel zonder D700.
      Eerst maar eens gebeld met Geheugenkaart, daar bleek een nieuwe zending vrijdag binnen te komen. Hij heeft twee soorten D700 namelijk met Europese garantie en zonder.
      Aangezien dat ik mijn lesje nu geleerd had ben ik maar naar de bekende zaak in Aken gereden. Daar gingen de D700 als broodjes over de tafel.
      De camera is daar wel een stukje duurder maar ik kom er al jaren en de service is perfect. Tevens wordt de camera voordat je de winkel verlaat grondig getest.

      Dus uiteindelijk is alles weer goed gekomen.
      mvg
      Antoine

      Comment


      • Re: Nikon D700 ?

        The Nikon D700 is a professional grade full-frame DSLR camera. It uses the same 12.1 megapixel FX CMOS image sensor as the Nikon D3. shown with option
        Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

        Comment


        • Re: Nikon D700 ?

          Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
          http://forum.belgiumdigital.com/f6/g...op-206241.html
          Mvg Tim

          Comment


          • Re: Nikon D700 ?

            Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Ik maakte mij toch wel een beetje zorgen.
            De camera bleek niet goed te zijn.

            Dus uiteindelijk is alles weer goed gekomen.

            Antoine,

            Eind goed, alles goed zou ik zeggen.
            Bekende zaak in Aken...Foto Preim...

            Alleszins, succes met je nieuwe cam!

            Comment


            • Re: Nikon D700 ?

              AC foto ?
              Eric Van Aerschot BD0730BE

              Comment


              • Re: Nikon D700 ?

                Heb de mijne 2599 betaald

                Maar ik ben er wel heel blij mee totnu... kom van Canon 30D en vind het toch een hele vooruitgang...

                Heb deze samen met 24-70/2.8 gekocht (lees: duur, redelijk zwaar) maar vind deze combo schitterend... alles haarscherp...
                Heb de indruk dat ik geen correctie moet doen voor de lens/body.

                Comment


                • Re: Nikon D700 ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
                  AC foto ?

                  mvg
                  Antoine

                  Comment


                  • Re: Nikon D700 ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                    Ik maakte mij toch wel een beetje zorgen.
                    De camera bleek niet goed te zijn.
                    Vanmorgen met Nikon gebeld, heb een aantal handelingen moeten uitvoeren en kreeg toen het advies de camera onmiddellijk terug te brengen naar de winkel.
                    Dus weer naar Maastricht. Daar het verhaal van Nikon verteld, ik kreeg onmiddellijk mijn geld terug.
                    Ja, daar stond ik dan in dat mooie Maastricht, maar wel zonder D700.
                    Eerst maar eens gebeld met Geheugenkaart, daar bleek een nieuwe zending vrijdag binnen te komen. Hij heeft twee soorten D700 namelijk met Europese garantie en zonder.
                    Aangezien dat ik mijn lesje nu geleerd had ben ik maar naar de bekende zaak in Aken gereden. Daar gingen de D700 als broodjes over de tafel.
                    De camera is daar wel een stukje duurder maar ik kom er al jaren en de service is perfect. Tevens wordt de camera voordat je de winkel verlaat grondig getest.

                    Dus uiteindelijk is alles weer goed gekomen.
                    mvg
                    Antoine
                    @Antoine
                    Kan je enige info geven omtrent het type probleem? Er zijn blijkbaar mensen die last hebben van een soort banding (om de 12 pixels of zo)... misschien heb jij nog een ander probleem gehad.

                    Het is altijd interessant van de ervaringen van de early adopters te lezen, dan weten we waar we extra moeten op letten...

                    Zijn er al mensen geweest die de vergelijkingstest uitgevoerd hebben? Zelfde instellingen en zelfde objectief op D700 en D3?

                    Wat de batterijen betreft. Ik vrees ervoor dat de D700 nogal wat meer energie nodig heeft dan de D300. De batterypack gevuld met Maha AA's is quasi niet leeg te krijgen op de D300. Op de D700 lijkt dit toch een stuk sneller te gaan...
                    Last edited by spacemanbow; 31 juli 2008, 21:35.

                    Comment


                    • Re: Nikon D700 ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
                      @Antoine
                      Kan je enige info geven omtrent het type probleem? Er zijn blijkbaar mensen die last hebben van een soort banding (om de 12 pixels of zo)... misschien heb jij nog een ander probleem gehad.

                      Het is altijd interessant van de ervaringen van de early adopters te lezen, dan weten we waar we extra moeten op letten...

                      Zijn er al mensen geweest die de vergelijkingstest uitgevoerd hebben? Zelfde instellingen en zelfde objectief op D700 en D3?
                      Het volgende probleem deed zich bij mij voor.
                      De zoeker was niet helder, het was net of de scherpdiepte control bleef hangen. Het AF kader waarop je de dioptrie kunt scherpstellen was ook niet te zien. Alle foto's waren heel erg overbelicht.
                      Wat ik ook probeerde, verschillende lenzen, camera resetten etc niets bracht hier verandering in. Bij Nikon vermoede men dat ik hier met een democamera te doen had, vandaar de opmerking snel de camera terug te brengen.
                      De mensen in Maastricht hebben mij keurig behandeld en mijn geld terug gegeven. Dit is ook de eerste keer en tevens de laatste keer dat ik zo een duur app probeerde te kopen bij geen fotovak winkel.
                      Waar ik hem nu gekocht heb betaal je wat meer, maar je komt de winkel niet uit alvorens de camera is gecontroleerd. Tevens willen zij hebben dat je bij problemen eerst hun de gelegenheid geeft e.e.a. op te lossen.

                      Ik heb vanavond even een kleine test gedaan met de 105 VR met hoge ISO waarde. Ik weet nu al dat ik van deze camera veel zal genieten.
                      Ik kan helaas de foto niet laten zien omdat mijn buurvrouw daar niet accoord mee gaat.
                      Er komen nog genoeg foto's die ik wel kan plaatsen en waar jullie een goede indruk zult krijgen van deze camera.

                      mvg
                      Antoine

                      Comment


                      • Re: Nikon D700 ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                        Ik kan helaas de foto niet laten zien omdat mijn buurvrouw daar niet accoord mee gaat.
                        Dat klinkt spannend !
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • Re: Nikon D700 ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Ik kan helaas de foto niet laten zien omdat mijn buurvrouw daar niet accoord mee gaat.

                          Of hoe je een brave BD'er doet branden van nieuwsgierigheid
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • Re: Nikon D700 ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht

                            Of hoe je een brave BD'er doet branden van nieuwsgierigheid
                            Greetz, Kariboe
                            Het loopt hier volgende week storm.
                            Iedereen wil mijn buurvrouw zien.

                            mvg
                            Antoine

                            Comment


                            • Re: Nikon D700 ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                              Het loopt hier volgende week storm.
                              Iedereen wil mijn buurvrouw zien.

                              mvg
                              Antoine
                              En ruisvrij natuurlijk !
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • Re: Nikon D700 ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                                Het loopt hier volgende week storm.
                                Iedereen wil mijn buurvrouw zien.

                                mvg
                                Antoine
                                +18
                                Hubert

                                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                                Comment

                                Working...
                                X