Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opvolger PowerShot S5 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Opvolger PowerShot S5 IS

Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk bericht
    Mensen zonder dslr kunnen in 5 groepen ingedeeld worden :[/U]
    1 nooit geen dslr gehad & denken dat de kwaliteit idem is als een compactcamera en het de moeite niet is om over te stappen
    2 die bij een compact blijven voor budgetredenen
    3 die de filmfunctie niet kwijtwillen
    4 geen interesse in fotografie als echte hobby noch kwaliteitsbesef en tevreden met een point en shoot.
    5 mensen die kicken op een zo klein mogelijke camera voor in de broekzak (of in de handtas) en compactheid boven beeldkwaliteit gaat.
    Je vergeet nog een groep, namelijk diegene die overgestapt zijn van dslr naar bridge zoals ik en daar nog geen sekonde spijt van gehad hebben (uitstekende kwaliteit, geen zwaar gesleur meer, geen gedoe meer met lenzenwissels met telkens kans op stofneerslag op de sensor,enz....)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacketgreen Bekijk bericht
      Je vergeet nog een groep, namelijk diegene die overgestapt zijn van dslr naar bridge zoals ik en daar nog geen sekonde spijt van gehad hebben (uitstekende kwaliteit, geen zwaar gesleur meer, geen gedoe meer met lenzenwissels met telkens kans op stofneerslag op de sensor,enz....)
      Dan zou ik je toch eerder in groep 4 toewijzen
      Greetz Geert.
      Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
        Dan zou ik je toch eerder in groep 4 toewijzen
        Toch niet, want ik film nooit !

Comment

Ja, ik zeg uit gewoonte ook compactcam tegen een bridge omdat ik altijd al met bridge-cams gewerkt (beschouw die mini-vrouwencameratjes niet als echte camera). Vind bridge toestellen niet bijzonder groot, m'n powershot s3 Is kon in m'n vestzak :-)

Comment

Working...
          X