Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
In Media Markt (ANtwerpen) gewoon leverbaar... Ze hebben er verschillende op stock. Prijs: geen idee (maar zal vermoedelijk niet zo ver af zijn van de prijs van 't konijn en Camera Express.)
M'n vriendin heeft één gekocht bij Grobet in Antwerpen aan 620 EUR. Bij Saturn (moedermaatschappij van MM) in A'pen en MM was hij aan 699 EUR te koop dacht ik. Ze moest hem mee hebben omdat we 2 dagen nadien vertrokken op reis Ze wisten me bij MM wel te melden dat als je binnen de (ik dacht) 14 km een andere winkel vind die hem goedkoper levert, dat je dan ook die lagere prijs krijgt... wat eigenlijk onzin is, want als je hem elders inderdaad goedkoper vind, dan koop je hem dáár toch gewoon en loop je toch niet helemaal terug naar de MM om hem daar aan dezelfde prijs te kopen.. Ik weet dat je deze ook iets goedkoper online vind, maar grobet is een winkel waar ik wel vertrouwen in heb en da's mij ook iets waard...
M'n vriendin heeft één gekocht bij Grobet in Antwerpen aan 620 EUR. Bij Saturn (moedermaatschappij van MM) in A'pen en MM was hij aan 699 EUR te koop dacht ik. Ze moest hem mee hebben omdat we 2 dagen nadien vertrokken op reis Ze wisten me bij MM wel te melden dat als je binnen de (ik dacht) 14 km een andere winkel vind die hem goedkoper levert, dat je dan ook die lagere prijs krijgt... wat eigenlijk onzin is, want als je hem elders inderdaad goedkoper vind, dan koop je hem dáár toch gewoon en loop je toch niet helemaal terug naar de MM om hem daar aan dezelfde prijs te kopen.. Ik weet dat je deze ook iets goedkoper online vind, maar grobet is een winkel waar ik wel vertrouwen in heb en da's mij ook iets waard...
699EUR is aan de (heel) dure kant. Bij de meesten staat hij aan 600 à 610 en bij sommige (zoals konijnenberg) aan ongeveer 530 à 540. Ik kijk nog wel eens rond maar ik hou een prijs van rond de 630 euro als streefgetal inclusief draagtas, extra batterij en een 2Gb xD kaart...
699EUR is aan de (heel) dure kant. Bij de meesten staat hij aan 600 à 610 en bij sommige (zoals konijnenberg) aan ongeveer 530 à 540. Ik kijk nog wel eens rond maar ik hou een prijs van rond de 630 euro als streefgetal inclusief draagtas, extra batterij en een 2Gb xD kaart...
Ik heb mijn toestel laten opsturen uit Nederland, alles inbegrepen 560€ ongeveer, wat de XD kaartjes betreft, NIET doen, veel trager dan de SD kaarten die er ook in passen.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik heb mijn toestel laten opsturen uit Nederland, alles inbegrepen 560€ ongeveer, wat de XD kaartjes betreft, NIET doen, veel trager dan de SD kaarten die er ook in passen.
Dan begrijp ik niet waarom Fuji zelf de xD-kaarten aanraadt. Gewoon om wat extra winst te maken omdat ze ook van het merk Fuji zijn ? Welke SD's raad je dan aan ? Ik veronderstel dat je het hebt over die Extreme kaartjes ? Die gaan toch tot 4Gb, zeker ? Wat is het verschil eigenlijk tussen die gewone SD's en de Extremes ? Gewoon de snelheid ?
Oh, en nog een vraagje. Mijn huidige Olympus met 4MP maakt bestanden van ong. 1Mb in de hoogst mogelijke resolutie (JPEG). De Fuji heeft 11Mp en dus zullen de bestanden logischerwijze ongeveer zo'n 2,5Mb groot zijn? Kwestie van te kunnen berekenen hoeveel ik er op een Kaartje van 2 Gb krijg.
Persoonlijk ben ik er niet zo voor om iets via internet te bestellen (tenzij dan DVD's of boeken) ; heb met computermaterieel al problemen gehad en dat is dan zo'n ongelooflijk en frustrerend gedoe om alles terug te sturen, te wachten, terug te krijgen, enfin, liever in een winkel, maar met prijzen die zoveel lager liggen dan in de winkel is het natuurlijk wel verleidelijk...
past in de S100FS ook een 4Gb ds kaartje? Omdat op de site maar tot 2Gb wordt vermeld.
Geen enkel probleem, bij mij zit er een 4 GB Sandisk Ultra II SDHC kaarje in, werkt voor 100% perfect
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment