Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C750

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olympus C750

hoi.

Wie is al in het bezit van de Olympus C750.

Ik ben van plan om deze camera te kopen.
    Nu wil ik graag eens weten wat de ervaringen al zijn van deze cam. ik weet dat de camera pas in de verkoop zit.
    Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

Hello,

welkom op het forum...

Ik heb wel persoonlijk geen ervaringen met de Olympus C750, maar ik ben zeker dat je hier reactie zult krijgen.
    Misschien kan je intussen eens kijken naar de reviews op het web? (Als je dat nog niet gedaan hebt...)

Detailed review of Olympus C-750 Ultra Zoom, with actual sample images, and a detailed data sheet.

Ook heb je nog http://www.steves-digicams.com & http://www.dpreview.com/ maar blijkbaar staat de C750 er nog niet op...

Groeten,
    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Heb nog eens hier en daar rondgekeken in de webwinkels maar uit niets blijkt dat de 750 al te krijgen is. Ook op het forum van Yahoo wordt er nog volop gespeculeert over de releasedatum (in de VS!). We zullen nog wat geduld moeten oefenen.
      Pana FZ10

Comment

Oeps, schrijffoutje! Gespeculeerd is natuurlijk met d achteraan. Maar ja, het is niet de eerste schrijffout die op het forum terecht komt.
        Pana FZ10

Comment

Originally posted by pitje
          hoi.

Nu wil ik graag eens weten wat de ervaringen al zijn van deze cam. ik weet dat de camera pas in de verkoop zit.
          Ik heb die al wel besteld bij www.d95.nl een zeer betrouwbare Olympus dealer. Grote dealers krijgen die als eersten. Ik hoop op eind juni.

Comment

Op verschillende site's staan ze te koop aangeboden, hierbij staat zelfs dat ze voorradig zijn.
            Dus dit klopt dus niet???.

Ik heb bij (http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/digitale%20camera.htm ) de top 5 van deze Camera C750 een E Mail gestuurd met de vraag of ze al te leveren zijn.

Dus ik ben benieuwd.

Comment

Laat eens weten wat ze antwoorden, Pitje. Ik ben ook benieuwd.
              Pana FZ10

Comment

De olympus c750 wordt leverbaar halverwege juni. Er zit geen oplader en
                oplaadbare batterijen bijgesloten.

Helaas is deze nog steeds niet direkt leverbaar en wordt volgende week weer verwacht. Er zit standaard ook een batterij bij.

Geachte heer/merouw,
                De levertijd van deze camera zal ongeveer 2 weken bedragen.
                Wat standaard wordt meegeleverd met de camera kunt u terugvinden op de website van Olympus:

Volgens Olympus Nederland wordt deze camera in juni leverbaar. Wij zullen gaan uitleveren op volgorde van binnenkomst van de bestellingen.

Bij de camera zitten standaard 4 penlight batterijen geleverd. Ons advies is om gebruik te maken van de accu's speciaal voor digitale camera's

Dit zijn zo ongeveer de antwoorden van de web winkels.
                We moeten dus nog even wachten.

Comment

hoi.

Comment

hoi.

ik heb vandaag naar topfoto in Duren in Duitsland getelefoneerd en daar hebben ze me gezegd dat hij pas eind juni te verkrijgen is

Comment

Sinds vandaag heb ik hem dan toch gekregen en het mooie is, ik heb hem gisteren besteld en vandaag in huis ( ik had hem op een andere plaats al meer dan 2 weken in bestelling staan).

En nu kan ik hem gaan proberen.
                      Bij deze cam. zitten ook nog 4 NiMh bat's en afstandbediening e.d. bij.
                      Dus zuk en krissie ik weet niet of jullie hem ook al hebben?.

groetjes
                      Pitje

Comment

En waar heb je hem dan gehaald

Comment

Heb den mijnen al van 17 juli, gewoon op voorraad in
                          een fotozaak in het Gentse.
                          Tot nu toe zeer tevreden van de resultaten

Comment

-------------------------------------------

Comment

Anubis, als ik onbeleefd mag wezen voor hoeveel? en welke fotozaak?

Comment

Working...
                              X