Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus C750

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Bij foto konnijnenberg www.koopdigitaal.nl daar hadden ze hem nog op voorraad.
    Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

Comment

De prijs is € 660,- ecl.verzendkosten.

Comment

Dank U Pitje, maar wegens vertrek op vakantie zou ik hem nog liever indien mogelijk ergens gaan afhalen. Bv Gent voor Konijnenberg ga ik geen tijd meer vrij kunnen maken.

Comment

Je kan hem ook afhalen maarja dat is vanuit midden limburg Nederland zo'n 250 km. dus het is maar wat je wil.
          ps fijne vacantie.

Comment

Mila check je email

Comment

thx Anubis

Comment

Vandaag in Brugge geweest. De c-750 was daar ook toegekomen. Sorry, geen prijs gevraagd. De 740 stond er voor 625€. Doe er dus maar 100€ bij.
                Bij foto Nuytens dus. (goeie winkel maar beetje duur)

Greetz, Bart

Comment

Bij Topvision : 594 euro

link:

http://www.topvision-online.de/default.php?ActivityId=8&RecordOffset=41&CacheID=1 21261&WorkflowId=1059077091093-19216803&NAVCFG=259.270.345

David
                  Canon met glas...

Comment

Natuurlijk zijn er goekopere winkels maar die hebben ze niet op voorraad dus daarom heb ik iets meer betaald en heb hem dan ook al in huis.

Ik had al een besteling een aantal weken staan bij een goedkopere internet winkel, maar deze kon hem mij niet snel leveren ik moest maar bestellen en dan wachten tot ie binnen was.

Comment

Ik heb hier en daar al eens gelezen dat de lens er nogal wiegel waggel inzit (sorry voor de uitdrukking) . Iemand al iets van gemerkt??
                      Erwin
                      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Ik heb hier en daar al eens gelezen dat de lens er nogal wiegel waggel inzit (sorry voor de uitdrukking) . Iemand al iets van gemerkt??
                        Dat is bij heel veel Olympus modellen zo. Mijn C3000 bijv. had het ook. Olympus zegt dat dat opzettelijk zo is. De lens zit namelijk niet permanent met de zoommotor verbonden zoals blijkbaar bij andere merken, maar rust er "zwevend" op, via een soort van lagertjes of zo. Voordeel hiervan zou zijn dat het geheel minder kwetsbaar wordt. Stel je zet de camera aan of uit terwijl de lens om de een of andere reden geblokkeerd is, dan zou bij directe aandrijving het aandrijfmotortje van de lens overbelast kunnen raken.

Tja...
                        Ik schrijf ook alleen maar over wat ik weleens op een Olympus site gelezen heb....

Comment

Working...
                        X