Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
    Het probleem moet in de grip zitten. Als ik de grip op een andere d300 monteer, heb ik identiek dezelfde fenomenen. Ik heb nog eens gekeken of er toevallig geen minuscuul plastiek folietje of ander ding tussen de contactjes zou gekropen zijn, maar noppes. Ben in die zin blij dat de grip het probleem is. Die wordt immers omgeruild.
    Nu nog een afspraak maken met geheugenkaart om de grip te wisselen
    Gelukkig een betere afloop dan eerst gedacht.
    En in Putte zullen ze hopelijk niet moeilijk doen
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #47
      Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

      Eindelijk in Putte geraakt bij geheugenkaart.be
      Zoals beloofd lag er een grip klaar en kon ik deze testen. Perfecte service !
      Deze grip werkt perfect. Met verwijderde batterij in de camera, maar geplaatste op de grip werkt deze niet.
      Eind goed al goed !

      [Edit 2008-04-03]
      Mijn bovenstaand berichtje kan verwarrend zijn : met verwijderde batterij in de camera, geplaatste batterij in de grip werkt alles naar behoren.
      Last edited by Nat; 3 april 2008, 22:51.
      natwork.be

      Comment


      • #48
        Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

        Dat valt dan gelukkig weer mee! Mooi werk!
        lees net nog eens je bericht, maar feitelijk niet mooi dus....
        Last edited by edjeB; 28 maart 2008, 20:00.
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment


        • #49
          Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

          bij mij werkt de cam perfect, met alleen batteryen in grip.

          Comment


          • #50
            Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

            Oorspronkelijk geplaatst door BOL Bekijk bericht
            bij mij werkt de cam perfect, met alleen batteryen in grip.
            Hier dus ook, alle combinaties werken, 1 batterij in cam of 1 batterij in grip, camera blijft werken.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #51
              Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

              Iemand al een EN-EL4a batterij in de grip gestoken?
              Want in de handleiding staat daar nergens iets van vermeld.
              Zie alleen EN-EL4 batterij staan, deze werkt perfect, maar voor beetje meer capaciteit dacht ik EN-EL4a aan te schaffen.

              Met de andere batterijen heb ik geen enkel probleem ondervonden. Zowel MET als ZONDER batterij in D300 zelf.
              D3s - D300+MD-10 - 14-24 - 24-70 - 70-200 VRII - 80-200 - 50 - SB900

              Comment


              • #52
                Re: D300 en battery grip - omgekeerde info in de battery indicator ?

                Mijn posting in een paar posts terug is wat verwarrend. Alles werkt dus zoals het hoort en dus ook zoals jullie het hebben beschreven.
                natwork.be

                Comment

                Working...
                X