Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alpha 200

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alpha 200

De alpha 100 body staat nu zo'n 499,-. Voor zij die toch nog koopjes willen doen, kan dit nu het moment zijn om nog even te wachten met een 200 aan te kopen!
    Canon EOS 300D + BG-E1 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 | EF 90-300mm f/4.5-5.6 Lowepro Slingshot 100 AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cr33mers Bekijk bericht
      uhuh, ik heb mijne vandaag gehaald. Echt een leuk toestel. Eerste indruk van de foto's die in vluchtig gemaakt had waren echt enorm goed. Maar ik moet mn weg nog vinden dus .. efkes wachten

één ding dat me iets of wat tegen zit, en dat werd ook vastgesteld in de previews , is dat de body uit plastic is, maar het lijkt eigenlijk heel fragiel te zijn. maja ... niet laten vallen dan maar he

699 bij selection in hasselt. Ze hadden er 4 in voorraad (-1=3)
      En hoe bevalt hij? Heb je al eventueel een eerste gebruikservaring die je kan delen met ons?
      Sony α200 + Tamron 18-250/3,5-6,3 AF XR Di-II Aspherical LD IF Macro

Comment

Ben ook wel nieuwsgierig naar gebruikerservaringen van de a200 !
        Laat ons zeker iets weten!

Canon EOS 300D + BG-E1 | EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 | EF 90-300mm f/4.5-5.6 Lowepro Slingshot 100 AW

Comment

heb me geamuseerd op t autosalon. Het enige nadeel is dat ik wat zat te ****** met die isowaarden, en mn diafragma enz niet 100% kan instellen vor optimale belichting en weergave, maar hey..

hier een voorproefje. Afbeeldingen op originele grote, "fijn" qualiteit en 10,2 mp. EN ALLES UIT LOSSE HAND , MET IS AAN. zowel op full zoom als zonder , als macro. geen statief gebruikt!

SONY a200K 18-70mm

Comment

Als we de foto's op volledige resolutie bekijken zijn ze precies niet erg scherp?

Comment

dat vroeg ik me ook al af. Ik vind precies of er veel ruis op zit, weet niet. Meeste zijn op iso400-800...

Nu het kan aan mij liggen he ! Eerste keer dat ik foto's maak met mijn eerste reflex toestel.

Als er iemand tips / opmerkingen heeft, plz tell
              SONY a200K 18-70mm

Comment

Buiten de ruis op de uitvergroting zijn die foto's al bij al niet slecht. Zeker de foto van de Ferrari 430 langs de posterieure zijkant is eigenlijk zeer goed (naar mijn bescheiden mening!).

Comment

Valt iets aan die ruis te doen dan?
                  want ik ben van plan me ook een a200 te gaan kopen!

greetz

Comment

ik heb een heeeel goed documentje om ruis met de sonly alfa's te minimaliseren, zelfs op 1600 kunnen je fotoos er pikobello uitzien

zal het documentje eens uploaden als ik trug op m'n pc zit.

Ik ga trouwens ook de A200 aanschaffen eens de examens gedaan zijn kijk er al jaren naar uit

edit: hier vind je de uitleg, daar je aan om het op te slaan als documentje, zodat je het altijd dicht bij de hand hebt
                    succes!
                    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
                    My travel photography site

Comment

Ook voor de volledigheid even zeggen dat de A200 een functie heeft om ruisonderdrukking (high iso noise reduction enkel bij iso 1600 en 3200) aan en af te zetten in het menu

Vergis u niet, er is ook een andere ruisonderdrukking in het menu, deze is voor sluitertijden langer dan 1 seconde

Verder zet je best de instellingen naar uw smaak, ik zou +1 verscherpen en vivid mode of zo gebruiken...zoals gezegd, dat is geheel naar uw smaak é
                      Last edited by Portmixus; 26 januari 2008, 15:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
                        Ook voor de volledigheid even zeggen dat de A200 een functie heeft om ruisonderdrukking (high iso noise reduction enkel bij iso 1600 en 3200) aan en af te zetten in het menu

Vergis u niet, er is ook een andere ruisonderdrukking in het menu, deze is voor sluitertijden langer dan 1 seconde

Verder zet je best de instellingen naar uw smaak, ik zou +1 verscherpen en vivid mode of zo gebruiken...zoals gezegd, dat is geheel naar uw smaak é
                        ik moet mijn handleiding gaan raadplegen denk ik

vivid mode? .. haha..
                        SONY a200K 18-70mm

Comment

Er is nu ook sprake van een A300 (10MP + LiveView) en een A350 (14MP + LiveView).

Kiklop: so.. is this everything we will get between A200 and A700? :)Edited by m.b. 2008-01-28 20:14:56...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GuKo Bekijk bericht
                            Er is nu ook sprake van een A300 (10MP + LiveView) en een A350 (14MP + LiveView).

http://www.dyxum.com/dforum/forum_po...TID=26507&PN=3
                            Kan je misschien beter in een apart topicje stoppen .
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik heb de mijne besteld. Enkel de body, zonder kit lenzen dus, maar met de Tamron 18-250 in de plaats. Nu enkel nog even wachten tot Ingo hem binnen krijgt. Hopelijk volgende week.

De A300 met enkel meerwaarde van LiveView vond ik toch niet het wachten tot april waard. En de A350 zei me nog minder, want die 4MP extra tov de A300 heb ik persoonlijk toch niets aan. En buiten de LV zijn de A200 en A300 toch het zelfde (A200 heeft zelfs een iets grotere viewfinder), dus ben ik nu maar voor de A200 gegaan.
                              Last edited by GuKo; 1 februari 2008, 20:24. Reden: Nieuwe handtekening testen ;)

Comment

a200 review
                                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
                                X