Re: D300 test verzoeken
Sorry ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt want je begrijpt het blijkbaar niet. Het licht moet niet verbetert worden, maar de camera instellingen. De LICHTMETING, die moet juist zijn tijdens de opname, en geen correcties in PS of wat dan ook wat dan trek je de ruis niveaus mee op.(zelfs in RAW)
De foto's zijn volgens mij haast 1 stop onderbelicht, en dat maakt de testjes irrelevant. Denk dat de foto's genomen zijn met spotmeting op wat heb je gespot. Probeer eens een andere manier van licht meting.
Als je testjes wil doen is het best om ze zo juist mogelijk uit te voeren, anders creëer je verkeerde indrukken en daar hebben we reviewers voor.
Oorspronkelijk geplaatst door edjeB
Bekijk bericht
De foto's zijn volgens mij haast 1 stop onderbelicht, en dat maakt de testjes irrelevant. Denk dat de foto's genomen zijn met spotmeting op wat heb je gespot. Probeer eens een andere manier van licht meting.
Als je testjes wil doen is het best om ze zo juist mogelijk uit te voeren, anders creëer je verkeerde indrukken en daar hebben we reviewers voor.
Comment