Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door henry leusink Bekijk bericht
    Heeft HIER ooit iemand van gehoord???.
    Kan toch bijna niet
    komt nog btw en tax bovenop bij het binnenkomen in de EU.....

Comment

Deze link kwam ik tegen op marktplaats, en in al mijn enthousiasme plaatste ik direct de link hier.
      Maar na de tijd keek ik eens een beetje verder, en toen zag ik dus dat het Down Under is

Misschien wel een idee voor vakantie, deze zomer.

Comment

Momenteel :

Foto Robyns (Sint-Truiden) @ 1649
        FotoGuy (Brussel) @ 1599
        D300 + Nikkor 18 - 200 VR + Nikkor 50 1.8 + Nikkor 85 1.8D + Nikon Fisheye 10,5 F2.8 + AFS 70 - 300 VR + SB800 + 055XB + M10 | NIKON Z50 + NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR + Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR + SB900 | Iphone 12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door waiso Bekijk bericht
          Lijkt mij onwaarschijnlijk.
          Als het hier daadwerkelijk gaat om de D300 met Nikkor 18-200 VR, dan mag je die voor mij kopen. Voor de moeite wil ik je ook nog wel 100 euro geven.
          Maar is het de Nikkor 18 - 200 of de Sigma 18 - 200 ? (daar zit ook een serieus verschil op)
          D300 + Nikkor 18 - 200 VR + Nikkor 50 1.8 + Nikkor 85 1.8D + Nikon Fisheye 10,5 F2.8 + AFS 70 - 300 VR + SB800 + 055XB + M10 | NIKON Z50 + NIKKOR Z DX 16-50mm f/3.5-6.3 VR + Z DX 50-250mm f/4.5-6.3 VR + SB900 | Iphone 12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
            Eerste serie is zonder cd verdeeld (maar met download), pas tweede resem camera's is met de cd verspreid. Als je enkel download hebt, is het misschien wel vreemd dat je D300 er nog een maand over doet om tot bij jou te geraken.
            Kan perfect kloppen, de mijne (en die van mijn vrienden) was bij de eerste lichting... Ik heb geen dozen gezien van de tweede lichting.

Ik heb indertijd nog gebeld en gemaild naar Nikon Belgie omtrent die Capture NX affaire, en daar was het bericht dat Belgie daar tot nader order niet aan mee deed Maar dan bleek dat de eerste lichting wel NX had, en de tweede blijkbaar ook. Blijkbaar weten ze het daar in Brussel ook niet al te goed meer, en vinden de Fransozen het niet nodig om info verstrekken aan het kantoor...

Comment

Het heeft weinig zin om oude koeien uit de gracht te halen, daarom enkele posts verwijderd . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freek76 Bekijk bericht
                Momenteel :

Foto Robyns (Sint-Truiden) @ 1649
                FotoGuy (Brussel) @ 1599
                bij die laatste mag je em ni uitproberen
                vind ik maar niks zenne
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Nog wat wachten en kopen in US ($ zakt waarschijnlijk nog naar 1.7 a 2)!!!
                  DVC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                    bij die laatste mag je em ni uitproberen
                    vind ik maar niks zenne
                    Van een D70 komende mag je blind kopen !

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VANCAMPENHOUTDIRK Bekijk bericht
                      Nog wat wachten en kopen in US ($ zakt waarschijnlijk nog naar 1.7 a 2)!!!
                      De Dollar heeft zich nu al een 2-tal maand gestabiliseerd tussen de 1.45 en 1.50. Ik denk dat de Dollar toch niet zo veel meer gaat zakken. Vergeet bovendien niet dat er ook in Europa een recessie aan de gang is.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        Van een D70 komende mag je blind kopen !

Groetjes,
                        Pol.
                        zou em graag es proberen met mijn lenzen
                        e met en zonder batterypack (met AA's)
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          De Dollar heeft zich nu al een 2-tal maand gestabiliseerd tussen de 1.45 en 1.50. Ik denk dat de Dollar toch niet zo veel meer gaat zakken. Vergeet bovendien niet dat er ook in Europa een recessie aan de gang is.
                          Rente in us zakt = US$ zakt (zonet reactie op renteverlaging), tenzij Europa volgt. Die hebben een andere politiek en trachten vooral de inflatie in de hand te houden, dalende rente = meer uitgeven = meer inflatie + stijgende grondstofprijzen... = 2x inflatie...
                          Komt daarbij de torenhoge USschuld.... wordt verminderd door $ bij te drukken.... $ gaat volgens menig analist nog slechte tijden tegemoet!!!
                          DVC

Comment

Huidige prijs bij Art&Craft Media te Mariakerke €1.575 en tot op heden nog steeds met Capture NX.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                              zou em graag es proberen met mijn lenzen
                              e met en zonder batterypack (met AA's)

Je mag mij daar altijd voor contacteren. Het is graag gedaan. Alleen is de mijne zonder batterypack.

Groetjes,
                              Pol.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                                Huidige prijs bij Art&Craft Media te Mariakerke €1.575 en tot op heden nog steeds met Capture NX.

Een ontdekking de moeite waard. Heb de mijne daar ook gekocht.
                                Zeer vriendelijke en competente mensen trouwens.

Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X