Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: Goedkoopste plaats topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D300: Goedkoopste plaats topic

Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk bericht
    Heb in December mijn D300 besteld in Brugge voor een redelijk prijs van een 1650€.
    Mijn vraag is echter : zijn er leveringsproblemen? Heb hem nog altijd niet. De winkel zegt dat ze op info van NIKON.BE wacht en een mail van NIKON.BE bevestigde dat er problemen zijn..... Weet iemand hoe erg het is met de leveringstermijn ?

Nikon Europe levert binnen 24 - 48 uur. Er is voldoende op voorraad.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
      Nikon Europe levert binnen 24 - 48 uur. Er is voldoende op voorraad.
      Even off topic : en de d3 ??

alex
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Heb in December mijn D300 besteld in Brugge voor een redelijk prijs van een 1650€.
        Mijn vraag is echter : zijn er leveringsproblemen? Heb hem nog altijd niet. De winkel zegt dat ze op info van NIKON.BE wacht en een mail van NIKON.BE bevestigde dat er problemen zijn..... Weet iemand hoe erg het is met de leveringstermijn ?
        Begrijp ik evenmin... Ik kon de mijne 3 dagen na m'n bestelling gaan oppikken.

Comment

Is vandaag toch binnengekomen m'n D300(juist 1 maand geleden besteld), alleen jammer dat de beloofde (gratis) CaptureNX cd er niet bij was !!!! Bij NIKON.BE vallen ze zo een beetje uit de lucht...... euh ja a wel ja ok .... da zou in de doos moeten gezeten hebben.... sic zal wel zijn.!! Info bij mijn officiële dealer weet ook niks maar zal toch ook eens naar NIKON.BE bellen. We zijn in blijde verwachting.....

Nikon D300 + D70 + 18-70mm + 70-300mm + SB800 + 16-85mm VR THE NEW ONE and the bestttt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
            Begrijp ik evenmin... Ik kon de mijne 3 dagen na m'n bestelling gaan oppikken.
            Idem hier (mét NX )
            Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk bericht
              Is vandaag toch binnengekomen m'n D300(juist 1 maand geleden besteld), alleen jammer dat de beloofde (gratis) CaptureNX cd er niet bij was !!!! Bij NIKON.BE vallen ze zo een beetje uit de lucht...... euh ja a wel ja ok .... da zou in de doos moeten gezeten hebben.... sic zal wel zijn.!! Info bij mijn officiële dealer weet ook niks maar zal toch ook eens naar NIKON.BE bellen. We zijn in blijde verwachting.....

CD zit er volgens mij nergens bij ( downloaden van internet ), wel een serial, kijk eens goed tussen de papieren in de doos . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bij mij staat op de doos een sticker met "Capture NX launch action" of zoiets.
                Er zit echter geen CD in van Capture NX, die moet je gewoon downloaden van de Nikon support site.
                In de doos zit wel een velletje papier met onderaan een zwarte streep. Als je die zwarte streep wegpelt dan zit daaronder gedrukt het serienummer voor de trialversie om te zetten in een definitieve versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  CD zit er volgens mij nergens bij ( downloaden van internet ), wel een serial, kijk eens goed tussen de papieren in de doos . . .
                  Toch wel (bij mij toch tenminste)
                  Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht
                    Bij mij staat op de doos een sticker met "Capture NX launch action" of zoiets.
                    Er zit echter geen CD in van Capture NX, die moet je gewoon downloaden van de Nikon support site.
                    In de doos zit wel een velletje papier met onderaan een zwarte streep. Als je die zwarte streep wegpelt dan zit daaronder gedrukt het serienummer voor de trialversie om te zetten in een definitieve versie.
                    Bij mij zat er wel degelijk een cd bij met een serienummer.

Hubert
                    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Eerste serie is zonder cd verdeeld (maar met download), pas tweede resem camera's is met de cd verspreid. Als je enkel download hebt, is het misschien wel vreemd dat je D300 er nog een maand over doet om tot bij jou te geraken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StijnL Bekijk bericht
                        Eerste serie is zonder cd verdeeld (maar met download), pas tweede resem camera's is met de cd verspreid. Als je enkel download hebt, is het misschien wel vreemd dat je D300 er nog een maand over doet om tot bij jou te geraken.
                        Mijne is van rond 15 december en dus vermoedelijk van de eerste reeks en met CD. Het voornaamste is dat hij er nog bij is voor zolang het nog duurt.

Hubert
                        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickyj Bekijk bericht
                          Snap er niks van, begin deze week was de d300 1649 euro bij studio73 en nu vandaag staat er ineens terug 1799 euro op de site. Huh ??
                          Hij staat er voor 1778 Eur. Heb 't even nagevraagd en 't is inderdaad zo: Nikon Belgium ziet niet graag lagere prijzen geadverteerd staan en grijpt dan in. Maar ik als consument zie niet graag prijzen geadverteerd staan die 280 Eur en méér duurder zijn dan de nevenimport. Als Nikon Belgium superwinsten wil maken op mijn kap, dan weten ze waar ze dat toestel mogen steken. Ergens waar de zon niet schijnt. Als dit zo blijft, dan begin ik te twijfelen of ik Nikon niet helemaal ga buiten gooien en een 5D aanschaffen. Al zijn de objectieven daarvoor ook niet goedkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                            Hij staat er voor 1778 Eur. Heb 't even nagevraagd en 't is inderdaad zo: Nikon Belgium ziet niet graag lagere prijzen geadverteerd staan en grijpt dan in. Maar ik als consument zie niet graag prijzen geadverteerd staan die 280 Eur en méér duurder zijn dan de nevenimport. Als Nikon Belgium superwinsten wil maken op mijn kap, dan weten ze waar ze dat toestel mogen steken. Ergens waar de zon niet schijnt. Als dit zo blijft, dan begin ik te twijfelen of ik Nikon niet helemaal ga buiten gooien en een 5D aanschaffen. Al zijn de objectieven daarvoor ook niet goedkoop.
                            En waarom denk jij dat de d5 bijna overal dezelfde prijs heeft ??
                            Geloof maar niet dat canon heiliger is dan nikon.

alex
                            Website : www.alextimmermans.com
                            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Heeft HIER ooit iemand van gehoord???.
                              Kan toch bijna niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door henry leusink Bekijk bericht
                                Heeft HIER ooit iemand van gehoord???.
                                Kan toch bijna niet
                                Prijzen zonder BTW.
                                BD0497BE : Nikon body + glas
                                www.RudyVerrijt.info

Comment

Working...
                                X