Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Olympus E-3

    Als Olympusbezitter en fan zullen we moeten toegeven dat ons merk echt ongelooflijk sterk uit de hoek zal moeten komen om eens een 100% sterk review te bekomen. Het zal natuurlijk wel kloppen wat ze schrijven.

    De grote cijfers blijven dus voorbehouden aan de grote twee....




    R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

    Comment


    • #62
      Re: Olympus E-3

      Ik ben nu 1 week de E-3 aan het uitproberen, tot nu toe zéér tevreden.
      Het toegeschreven nadeel -ruis bij hoge ISO waarden- valt mij erg mee.
      En daarna even door Noise Ninja en het valt helemaal mee.
      Ook de IS werkt perfect, bijvoorbeeld de maan fotograferen zonder statief......200mm (400mm analoog) goed gelukt.
      Olympus E-3 + Zuiko Digital 14-54 f2.8-3.5 + Zuiko 50-200 SWD f2.8-3.5 + Zuiko 50 macro + Zuiko 7-14 f4.0
      http://petermaas.blogspot.com/

      Comment


      • #63
        Re: Olympus E-3

        Zelf ben ik ook een E3 gebruiker, en na het lezen van de test kan ik op technisch vlak geen andere conclusie trekken dat Canon en Nikon verder zijn op bepaalde belangrijke punten.
        De E3 krijg alsnog een 9, een 'slechte' camera krijgt geen 9 zou je denken ;-)

        Wat ik bij zulke testen vaak mis(en wat ik het belangrijkste vind), hoe houdt zo'n camera zich in de praktijk. Ik begrijp dat dit moeilijk te testen is omdat nogal persoonlijk is.

        Ach, ieder ze'n camera. Ik zou in ieder geval geen andere camera (in deze prijsklasse)willen dan de Oly E3!
        www.pazfoto.nl

        Comment


        • #64
          Re: Olympus E-3

          Ik heb geen E3 maar er blijft altijd wat tewensen he'
          En als ik zie dat sommige mensen een (betere)andere camera kopen en er dan een matige lens opzetten dan hebben we dat in iedergeval bij olympus beter getroffen
          Ik heb op dit moment een 14-54,50mm 2.0 en 50-200 zuiko's
          En ik zou de eerste canon of nikon gebruiker willen zien die dat glas kan matchen voor een redelijke prijs
          Ik heb die lenzen gebruikt gekocht voor in totaal 1100€

          Comment

          Working...
          X