Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb hem, mijne G3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik heb hem, mijne G3

Nog geen week dus, en moet je weten er is wel een paasmaandag bij gerekend he.
    Nu ben ik hem aan het opladen 2uur wachten....das lang ...maar ik heb nog een vraagje aan de G3 gebruikers.
    Ik heb namelijk ook onmidelijk de nederlandse handleiding-besteld bij Canon België, maar ik heb vandaag gebeld en ze zitten door hun voorraad heen.
    Nu moet ik wachten tot volgende week, nu is mijn vraag zou ik wel de bijgeleverde software en instalatie CD wel al op mijn Pc zetten?
    of beter wachten dan maar en direct de Nederlandstalige software laden.
    Zijn er hier nog mensen die eerst de Duidse of engels versie geladen hebben, en nadie alles verwijderd, en de goede erop gezet?
    Ben een beetje bang dat hij niet alles zou verwijderen, en nadien problemen krijgen.
    Graag jullie mening A.U.B
    en nu maar proberen dat duits te omcijveren of hier eens gaan zien.
    http://www.powershot.com/powershot2/customer/quickstartG3.html#
    Groetjes
    Canon Powershot G3

zet het er toch maar al op, moet je geen schrik van hebben, je moet er gewoon op letten dat je alles verwijderd achteraf, waarschijnlijk is het niet alleen de software voor foto's te ontladen van je fototoestel maar ook software om je foto's in te bekijken en misschien nog een easy share progje ook.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

ik heb m'n G3 nu al een paar maanden en ik heb de software nog niet geinstalleerd, foto's op pc overzetten doe ik met een card-reader en PS had ik al.

dus als jij ook een card-reader hebt, of foto's kan binnenhalen van het toestel op een andere manier dan hoef je de bijgeleverde software niet te installeren.
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Ik zou toch wel wachten om hem te gebruiken alvorens je de Nederlandstalige handleiding ontvangen en doorgenomen hebt.

Comment

Laico, de camera mag in geen geval aan de computer aangesloten worden voor u de software hebt geinstalleerd! Volgens de handleiding gaat u anders problemen krijgen met het intalleren van die software.
          Bovendien is deze altijd in het Engels als ik me niet vergis. Dus in het geval dat u kiest voor Canons software kunt u dit gerust installeren.
          En ook nog nen proficiat met je aankoop. Beleef er veel plezier aan en post af en toe een resultaatje!
          fredje

Comment

Ik heb eerst die anderstalige software geïnstalleerd, en heb ondertussen de Nederlandstalige versie aangekregen. Maar aangezien ik me nog niet zoveel aantrek van die dingen, staat dat er nog altijd op (zelfs in het Spaans als ik me niet vergis). Maar eigenlijk heb ik er nog niets van gebruikt. Ik gebruik gewoon windows verkenner als mijn toestel aan de pc hangt om mijn foto's binnen te halen. Persoonlijk vind ik dat dit veel sneller werkt dan de rest?? Natuurlijk heb ik voor de rest nog niet veel geprobeerd he En als ik mijn G3 dan te lang aan de pc laat hangen zonder die te gebruiken, dan krijg ik zo'n schattige vraag in het Spaans of ik de connectie wil behouden of zoiets... het is dan wel altijd een gok of ik positief of negatief moet antwoorden.

Ben momenteel bezig met de geboortekaartjes van onze toekomstige spruit, en als dat in orde is dan ga ik mijn pcke eens op orde zetten. Nog eens lekker alles er af, en dan alles eens fatsoenlijk er opzetten.
            Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

Working...
            X