Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vreemde Italiaanse e-mail bij ebay.de

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vreemde Italiaanse e-mail bij ebay.de

Hallo,

Bij mijn zoektocht op www.ebay.de naar een canon s45 of s50 doe ik een bod op een camera die mij wel aanstaat. Een paar uurtjes nadien krijg ik volgende e-mail vanuit Italië.

>From member: wolamigu1

--------------------

Dear customer,

We saw you'r bid for the CANON Powershot S50 and we would like to make you an offer.
    We could offer you the same unit to buy now without the auction for 350 EURO.
    We will use UPS for shipping and Moneyorder service for payment.
    Our company offer you shippment inssured - INTERNATIONALY/INSIDE COUNTRY shipped.
    Shipping will take usually - 24/48 hours
    Shipping is made using UNITED POSTAL/PARCEL SERVICE(UPS) SERVICE
    If you are interested please advice us how many units you want to buy and send us the shipping details so we could make you an offer.
    We are looking forward to hear from you.

Company Name Altex Sales Inc
    Address via gallarate st
    Zip 20035
    Region/Country Italy
    Contact Person Giovanni Lorenzo

http://www.altexsales.ebigchina.com/

Kind regards,

Heeft er iemand van jullie ervaring met deze praktijk van handelen en is het wel te vertrouwen om in Italië een digitale camera te bestellen.
    groetjes,

vicky
    Groetjes Vicky

hallo vicky,

Je doet natuurlijk wat je wilt maar ik kan je maar de tip geven om het niet te doen. Als ik mij niet vergis kreeg ik bij mijn inschrijving op ebay of telkens wanneer ik een bod doe een mail van ebay waar er vermeld staat om niet in te gaan op persoonlijke mails van de mensen die nog iets beters of iets anders aanbieden.

Ik zeg natuurlijk niet dat het hier ook zo is, maar je kan beter oppassen !

Groeten,
    Olympus c-2040 Zoom
    http://www.freddyloix.com

Comment

NIET doen !!!

Lijkt mij erg verdacht...

Comment

Originally posted by vicky
        Hallo,

Bij mijn zoektocht op www.ebay.de naar een canon s45 of s50 doe ik een bod op een camera die mij wel aanstaat. Een paar uurtjes nadien krijg ik volgende e-mail vanuit Italië.

--------------------

Bij gebruik van de zoekfunctie op ebay kunt u zien dat deze grapjurp uit de USA of Canada komt. Een zonnebril heeft en meestal panty's verkoopt.

Dear customer,

We saw you'r bid for the CANON Powershot S50 and we would like to make you an offer.
        Our company offer you shippment inssured - INTERNATIONALY/INSIDE COUNTRY shipped.
        If you are interested please advice us how many units you want to buy and send us the shipping details so we could make you an offer.

Address via gallarate st
        Zip 20035
        Region/Country Italy

Kind regards,

Heeft er iemand van jullie ervaring met deze praktijk van handelen en is het wel te vertrouwen om in Italië een digitale camera te bestellen.
        groetjes,

vicky
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by vicky
          Hallo,

--------------------
          Hallo Vicky,

Gebruik de zoekfuctie op ebay en je ziet dat deze verkoper uit de USA komt. Verkoopt veel panty's en andere kledingstukken.

Dear customer,

Address via gallarate st
          Zip 20035
          Region/Country Italy

Kind regards,

groetjes,

vicky
          Hallo Vicky,

Gebruik de zoekfuctie op ebay en je ziet dat deze verkoper uit de USA komt. Verkoopt veel panty's en andere kledingstukken.

Comment

Hey vicky,

persoonlijk lijkt het mij ook verdacht, ik heb in de week ook geboden via e-bay op een nieuwe d100 voor maar 1025 eurokes

Maar vandaag begon ik al in m'n broek te ... .
            Na wat speurwerk bleek dat de verkoper niet uit duitsland (zoals hij opgaf) maar uit de VS komt, dan verandert natuurlijk veel(type, garantie, douane...).
            En ten tweede had hij 1350 feedbacks, allemaal positief, maar alles ging over kledingstukken en niet over Camera's.

Ik ben zojuist overboden, misschien toch maar goed.
            ik heb de verkoper een paar mails gestuurd en als ik morgen een bevredigend antwoord krijg dan overweeg ik het toch (misschien).
            WANT HET KRIEBELT

't is nog altijd veel geld, en ebay verzekert u maar tot € 200

groetjes en ik laat u iets weten

PS voor de geintreseerden

Comment

Originally posted by wesley
              Hey vicky,

persoonlijk lijkt het mij ook verdacht, ik heb in de week ook geboden via e-bay op een nieuwe d100 voor maar 1025 eurokes

Maar vandaag begon ik al in m'n broek te ... .
              Na wat speurwerk bleek dat de verkoper niet uit duitsland (zoals hij opgaf) maar uit de VS komt, dan verandert natuurlijk veel(type, garantie, douane...).

...overweeg ik het toch (misschien).
              WANT HET KRIEBELT

Geld teveel? Het aanbod lijkt je verdacht maar toch waag je het? Ik zou zo zeggen: speel een keertje Lotto. Veel goedkoper en veel minder geld kwijt.

Het Italiaanse bod is hoogstwaarschijnlijk oplichterij. Er is een paar maanden terug een draad over geweest op een van de fora van www.dpreview.com.

Als iets nog maar louche *lijkt* op ebay blijf je er best met je handen af. Je zou de eerste niet zijn die een smak geld verliest aan een "verkoper" met honderden positieve feedback-berichten. Ze bouwen namelijk vertrouwen op om later hun slag te kunnen slaan.

Frank Vandenberghe

Comment

[/quote]

Geld teveel? Het aanbod lijkt je verdacht maar toch waag je het? Ik zou zo zeggen: speel een keertje Lotto. Veel goedkoper en veel minder geld kwijt.

Het Italiaanse bod is hoogstwaarschijnlijk oplichterij. Er is een paar maanden terug een draad over geweest op een van de fora van www.dpreview.com.

Als iets nog maar louche *lijkt* op ebay blijf je er best met je handen af. Je zou de eerste niet zijn die een smak geld verliest aan een "verkoper" met honderden positieve feedback-berichten. Ze bouwen namelijk vertrouwen op om later hun slag te kunnen slaan.

Frank Vandenberghe
                [/quote]

ik zal er aan denken

Comment

hallo

Bedankt allemaal. 'k Ben gelukkig zojuist overboden op ebay.de en de prijs verschilt nu niet veel meer van bij de on-line-shops. Dus ik neem het zekere voor het onzekere en koop mijn camera one-line bij een degelijke firma. Groetjes

vicky
                  Groetjes Vicky

Comment

Originally posted by wesley

Frank Vandenberghe
                    [/quote]

ik zal er aan denken

[/quote]

In Duitsland is vorige maand een niet EU-burger opgepakt die een ebay site met meer dan 2000 positieve feedbacks had opgekocht en vervolgens laptops en camcorders ging aanbieden. Iedereen moest vooruit betalen en afhalen was niet mogelijk. Heeft de massa voor een kleine 300 K de euro's uit de zakken geklopt.

Comment

Ik moet u inderdaad allemaal gelijk geven.
                      De veiling was normaal in de voormiddag afgelopen maar ebay (of de verkoper) heeft 'm beeindigd.
                      En nu blijkt dat de verkoper door ebay geschorst is .

weer iets bijgeleerd, de winkel om de hoek is zo slecht nog nie.

Comment

Working...
                      X