Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kopers van een D3 of D300 worden extra in de watten gelegd. In de verpakking van de D3 en D300 zal een gratis versie van CaptureNX™ software worden aangeboden. In eerste instantie zal dit bestaan uit een trial-versie van CaptureNX™ + een toegangs-/activeringscode waarmee de trialversie kan worden ge-upgrade naar een reguliere versie van CaptureNX™. We verwachten dat vanaf +/- eind december direct de reguliere CaptureNX™ cd-rom in de D3- & D300-verpakking geleverd zal worden.
Op deze manier kunnen D3- & D300-fotografen profiteren van het revolutionaire Nikon beeldbewerkingspakket (met gepatenteerde U-point technologie) dat complexe beeldbewerking super-eenvoudig maakt!
Met Capture NX zijn de mogelijkheden om uw verbeelding vorm te geven onbegrensd!
Kopers van een D3 of D300 worden extra in de watten gelegd. In de verpakking van de D3 en D300 zal een gratis versie van CaptureNX™ software worden aangeboden. In eerste instantie zal dit bestaan uit een trial-versie van CaptureNX™ + een toegangs-/activeringscode waarmee de trialversie kan worden ge-upgrade naar een reguliere versie van CaptureNX™. We verwachten dat vanaf +/- eind december direct de reguliere CaptureNX™ cd-rom in de D3- & D300-verpakking geleverd zal worden.
Op deze manier kunnen D3- & D300-fotografen profiteren van het revolutionaire Nikon beeldbewerkingspakket (met gepatenteerde U-point technologie) dat complexe beeldbewerking super-eenvoudig maakt!
Met Capture NX zijn de mogelijkheden om uw verbeelding vorm te geven onbegrensd!
Vraagje aan iedereen hier : is Capture NX beter dan Photoshop ?
Vraagje aan iedereen hier : is Capture NX beter dan Photoshop ?
NX levert beter resultaat af, al werkt deze stroever dan PS. Misschien is dat wel omdat ik nog maar pas met NX werk en nog een beetje workflow moet organiseren in dat programma.
Smt.
Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld)Flickr
NX levert beter resultaat af, al werkt deze stroever dan PS. Misschien is dat wel omdat ik nog maar pas met NX werk en nog een beetje workflow moet organiseren in dat programma.
Smt.
Wat bedoel je met beter resultaat ?
Ik heb wel met PS gewerkt maar nog nooit met NX.
Nee, het is een RAW converter die de settings van de NEF optimaal gebruikt.
U-point technology is uniek, zodat je PS minder nodig hebt.
Maar als jer echt speciale dingen wil doen, dan heb je nog altijd PS nodig. Je kan dan ook PS rechtstreeks opstarten vanuit NX.
Het grote nadeel van de software, je hebt veel een snelle comptuer met veel Ram nodig.
Op die manier, heb je misschien ook ervaring met de Nikon software betreffende Color eFex?
Voor wat betreft die computer snelheid. Dat zit wel goed.
Ik heb hier een iMac 24" core2duo 2,8 met 4 Gb intern geheugen staan
Op die manier, heb je misschien ook ervaring met de Nikon software betreffende Color eFex?
Voor wat betreft die computer snelheid. Dat zit wel goed.
Ik heb hier een iMac 24" core2duo 2,8 met 4 Gb intern geheugen staan
Comment