Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 en D300 aangekondigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: D3 en D300 aangekondigd

Zo, dat is lekker. Ben best wel een beetje jaloers.
    Mijn dealer kon me nog niet vertellen hoe en wat, gewoon effe wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ik ken er ook die een hogere prijs aanrekenen maar die dan ook hun belofte houden om vroeger en misschien zelfs als eerste te leveren . . . 't is nu eenmaal zo, hoe sneller je iets nieuw wilt, hoe meer je betaalt . . . vraag en aanbod he . . . de koper beslist of hij wacht of niet . . .
      Uiteraard Francis de koper beslist doch wanneer je een voorschot betaald zonder concrete levertermijn te krijgen ben je wel gegijzeld: geen voorschot - geen probleem, je kan zo naar een ander .

Wel voorschot ? Ook geen probleem ("de klant beslist") doch dan wel met concrete leverdatum ....

Silent M.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht
        Uiteraard Francis de koper beslist doch wanneer je een voorschot betaald zonder concrete levertermijn te krijgen ben je wel gegijzeld: geen voorschot - geen probleem, je kan zo naar een ander .

Wel voorschot ? Ook geen probleem ("de klant beslist") doch dan wel met concrete leverdatum ....

Silent M.
        Groot gelijk, de persoon over wie ik praat heeft me verteld dat hij de D300 in december ( of was het al deze maand zelfs ) kan leveren, maar aan een prijs die ongeveer 300€ hoger ligt dan de prijs die je zal moeten betalen in het eerste kwartaal van volgend jaar.

Een bestelling met een voorschot zonder levertermijn, daar doe ik echter niet aan mee . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Veel foto's va de D300 :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rick Bekijk bericht

heel goeie tip!

je ziet hoe ze het 'm lappen in de ruisonderdrukking: naarmate de ISOs stijgen neemt de onscherpte geweldig toe terwijl het ruisniveau nauwelijks stijgt en ruis pas zichtbaar wordt vanaf ISO3200.
            erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Afgaande op de berichten had ik meer ruis verwacht. Valt mij allemaal wel mee.

Comment

First Hands-on Review

The world's first video review of the Nikon D300, brought to you by http://www.digitalrev.com. Stay tuned for more.More Nikon Products Pricing Reference:http...
                My Instagram

Comment

Leuk om even te zien.
                  Ben wel nieuwsgierig naar de eerste echte gebruikers ervaringen.

Comment

Zie blz. 21 van deze PDF voor info

Gr.

P.S. ook heel belangrijk! quote: Since DX lenses do not (in most cases)
                    cover the entire FX sensor area, the shooting menu provides an option to let
                    the camera automatically switch to DX format when such a lens is detected.
                    When Auto DX crop is turned off, the user can select FX, DX, or 5:4 format at
                    will, regardless of the lens attached.

Je kan het dus uitschakelen!
                    Last edited by yoy; 23 november 2007, 11:54.
                    Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

Comment

Voor diegene die geintresserd zijn, op het Amerikaans foto forum Nikoncafe hebben een aantal al de D300 http://www.nikoncafe.com/vforums/forumdisplay.php?f=165
                      Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
                      Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

Comment

Die actie van de eerste 300.000 toestellen worden geleverd met Nikon Capture NX volledige versie, is een actie van Nikon UK, en Nikon Belgie doet dus niet mee aan die actie... De D300's die in Belgie dus uitgeleverd worden zullen normaal GEEN sleutel hebben, enkel de trialversie.

Zijn er al mensen die in Nederland, Duitsland of Frankrijk hun toestel gaan ophalen zijn, en is de situatie daar anders?

Comment

Ik heb het even bij mijn NPS dealer nagevraagd en hij vertelde mij dat in Nederland deze actie ook geld.

Comment

mededeling op website Nikon Japan van 31 Oct. :

Official Nikon Japan Release Dates
                            Oct 31 updated--Nikon Japan posted the official release dates for their recently announced products (US and other subsidiary release dates sometimes differ by a few days due to logistical differences, but historically the Nikon Japan launch date has been the US launch date):
                            • November 23, 2007: D300, MB-D10, Camera Control Pro 2, Capture NX 1.3.
                            • November 30, 2007: D3, WT-4*, 400mm f/2.8 VR, 14-24mm f/2.8G, 24-70mm f/2.8G.
                            • Early 2008: 500mm f/4 VR, 600mm f/4 VR.

In addition, the first 300,000 purchasers worldwide of the D3 and D300 will receive an offer for a free copy of Capture NX 1.3.
                            Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
                              mededeling op website Nikon Japan van 31 Oct. :

Official Nikon Japan Release Dates
                              Oct 31 updated--Nikon Japan posted the official release dates for their recently announced products (US and other subsidiary release dates sometimes differ by a few days due to logistical differences, but historically the Nikon Japan launch date has been the US launch date):
                              • November 23, 2007: D300, MB-D10, Camera Control Pro 2, Capture NX 1.3.
                              • November 30, 2007: D3, WT-4*, 400mm f/2.8 VR, 14-24mm f/2.8G, 24-70mm f/2.8G.
                              • Early 2008: 500mm f/4 VR, 600mm f/4 VR.

In addition, the first 300,000 purchasers worldwide of the D3 and D300 will receive an offer for a free copy of Capture NX 1.3.
                              Nou, dan kun je wel fluiten naar die software in Nederland dus

Comment

Volgende week zullen de eerste mensen het weten...

De info die ik heb komt uit een telefoongesprek met Nikon Belux. Als die medewerker daar niet correct geinformeerd is, dan kan het natuurlijk nog....

Comment

Working...
                                X